Офіційний сайт Запорізької районної ради

Розділи

Календар

« Березень 2024 »
Пн   4 11 18 25
Вт   5 12 19 26
Ср   6 13 20 27
Чт   7 14 21 28
Пт 1 8 15 22 29
Сб 2 9 16 23 30
Нд 3 10 17 24 31

Пошук

Новини

Податкова у Запорізькому районі повідомляє

Юліана Козаченко: "Місцеві бюджети отримали майже три мільярди гривень ПДФО від мешканців Запорізької області"

З початку року у Запорізькій області надходження податку на доходи фізичних осіб склали 3 мільярди 981 мільйон гривень, що перевищує минулорічні показники на 969 мільйонів гривень.
Як повідомила в. о. начальника ГУ ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, чверть цієї суми або 995 мільйонів надійшло до державного бюджету. До місцевих скарбниць платники перерахували 2 мільярди 985 мільйонів гривень.
Керівник фіскальної служби області зауважила, що лідерські позиції у сплаті податку на доходи фізичних осіб зберігають підприємства таких галузей економіки, як державне управління й оборона, виробництво і розподіл електроенергії, сільське господарство, грошове та фінансове посередництво, а також заклади охорони здоров'я, надання соціальної допомоги та освіти.
Нагадаємо, порядок адміністрування та сплату податку регулює четвертий розділ Податкового кодексу України. Його платниками є громадяни України, які отримують доходи як в державі, так й за її межами, іноземці, чиї доходи мають джерела походження в Україні, а також податкові агенти.
Відповідальними за нарахування, утримання та сплату до бюджету податку з доходів у вигляді заробітної плати, є роботодавець. Крім того, така відповідальність передбачена для податкових агентів – для оподатковуваних доходів з джерела їх походження в Україні та для платників податку – для іноземних доходів та доходів, отриманих від осіб, звільнених від обов'язків нарахування, утримання або сплати податку до бюджету.

Юліана Козаченко: "Від запорізьких платників податків місцеві громади отримали 5 мільярдів гривень"

За дев'ять місяців поточного року до місцевих бюджетів Запорізької області надійшло 5,1 мільярда гривень (не враховуючи показники великих платників, зареєстрованих у Запорізькому управлінні Офісу ВПП ДФС). Податкові надходження порівняно з минулорічними зросли на 970,2 мільйона гривень або на 23,3 відсотків.
Як повідомила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, рівень прогнозної суми на поточний рік перевищено на 7 відсотків, додатково казна отримала 331 мільйон.
– Бюджетним кодексом закріплені надійні джерела фінансування місцевих скарбниць. Серед них – бюджетоутворюючі податки, які забезпечують стабільні доходи громад. У результаті бюджетної децентралізації 100 відсотків податку на прибуток комунальних підприємств, плати за землю, податку на майно, єдиного податку, а також 75 відсотків податку на доходи фізичних осіб та інші платежі залишаються у розпорядженні територій, – зазначила Юліана Козаченко.
Так, найбільше з початку року платники регіону спрямували податку на доходи фізичних осіб – майже 3 мільярда гривень. Це на 757 мільйонів більше показників січня-вересня 2016 року та на 108 мільйонів – очікуваних надходжень на поточний рік.
Також значний ресурс бюджет області має від плати за землю – 827 мільйонів. Порівнюючи з аналогічним періодом минулого року запорізькі землекористувачі сплатили на 121 мільйон або на 17 відсотків більше. Прогнозний показник виконано на 120 відсотків.
Від суб'єктів малого і середнього підприємництва надійшло майже 646 мільйонів єдиного податку, а це на 193 мільйона або на 43 відсотка перевищує минулорічні дані та на 34 мільйона – заплановану суму на 9 місяців 2017 року.
Від реалізації підакцизних товарів місцеві бюджети поповнились на 223,4 мільйонів гривень акцизного податку, що на 21 мільйон більше, ніж очікувалося.

Юліана Козаченко: "Запорізькі платники забезпечили до держбюджету майже 4 мільярди гривень податків"

За січень-вересень 2017 року внесок запорізького бізнесу до державного бюджету склав 3,8 мільярда (без показників великих підприємств, зареєстрованих у Запорізькому управлінні Офісу ВПП ДФС). В. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко зазначила, що надходження до державної казни зросли порівняно з минулим роком на 940 мільйонів або на 32 відсотки.
Переважна більшість доходів бюджету сформована податком на додану вартість – з початку року сплачено 1,7 мільярда гривень, що на 495,6 мільйона або на 40 відсотків більше, ніж за аналогічний період 2016 року. Керівник фіскальної служби області відзначила, що таких показників вдалося досягти завдяки збільшенню обсягів операцій, що оподатковуються та впровадженню електронного адміністрування ПДВ, що зумовило детінізацію цього податку.
Від запорізьких підприємств надійшло 427,2 мільйона гривень податку на прибуток. Це на 88,2 мільйона більше, ніж торік та на 7,3 мільйона – за очікувану суму на 9 місяців поточного року.
Також серед бюджетоформуючих платежів залишається податок на доходи фізичних осіб – його перераховано у сумі 1,3 мільярда гривень. Рівень минулого року перевищено на 302,8 мільйонів або на 29 відсотків.
Надходження з військового збору склали 305,9 мільйонів. Запоріжці спрямували на фінансування армії на 54 мільйона більше, ніж у 2016 році.

Детінізація агробізнесу дозволяє залучити до бюджету мільйонні резерви податкових надходжень

Майже 12 мільйонів гривень – такими є фінансові результати заходів "Врожай-2017". Кампанія з детінізації агробізнесу, зокрема, у сфері трудових та земельних відносин, ініційована керівництвом Запорізької облдержадміністрації, проводиться з початку року за участю державних органів влади та правоохоронних структур регіону.
На засіданні обласної робочої групи фахівці Головного управління ДФС у Запорізькій області повідомили, що станом на кінець вересня поточного року спільні заходи дозволили залучити додаткові надходження 3,7 мільйона гривень податку на доходи фізичних осіб, 3,3 мільйона гривень ЄСВ 2,7 мільйона гривень єдиного податку, 2 мільйони гривень орендної плати за землю тощо.
Основний наголос спеціалісти ДФС роблять на аналітичній та роз'яснювальній роботі. Як результат – роботодавці вже добровільно оформили понад 2,5 тисячі найманих працівників, легалізовано більш ніж 8,6 мільйона гривень доходу. Додаткові надходження до бюджетів склали 3,5 мільйона, у тому числі – 1,5 мільйона гривень податку на доходи фізосіб, 1,9 мільйона єдиного соцвнеску та 129 тисяч гривень військового збору.
Також з початку проведення заходів 2,3 тисячі сільгосппрацівникам було збільшено розмір заробітної плати, до скарбниць та соціальних фондів нараховано 1,1 мільйона гривень ПДФО, 1,3 мільйона гривень ЄСВ та 90 тисяч гривень військового збору.
Крім того, встановлено 92 фізичні особи, які надавали послуги зі збору та переробки урожаю, отримуючи за це доходи без сплати податків.
Під час перевірок фінансово-господарської діяльності сільгоспвиробників за виявлені порушення податкового законодавства додатково донараховано податкових зобов'язань на загальну суму 3,5 мільйона.
Майже півмільйона гривень – саме на таку суму реалізовано безхазяйні посіви. Усього за цей час органи ДФС отримали від прокуратури та Національної поліції Запорізької області 41 матеріал щодо самовільно зайнятих земельних ділянок, недбайливі "господарі" яких засіювали на них пшеницю, просо, горох та ячмінь.
Наразі триває робота з відпрацювання суб'єктів господарювання, які ухиляються від сплати податків, а також з результативного виконання спільного плану кампанії "Врожай 2017" за всіма її напрямами.

Юліана Козаченко: "На Запоріжжі електронним цифровим підписом користуються 16 тисяч нових користувачів"

Для звітування в он-лайн режимі та отримання електронних послуг фахівці фіскальної служби регіону видали понад 16 тисячам платникам 48,4 тисячі посилених сертифікатів електронного цифрового підпису.
Як підкреслила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, процедура безкоштовного отримання електронних ключів набуває все більшої популярності серед запоріжців. Порівняно з аналогічним періодом минулого року на Запоріжжі видано на 4 тисячі ЕЦП більше.
Лише у вересні новими власниками ключів стали близько 800 фізичних та юридичних осіб, які отримали понад 2,2 тисячі сертифікатів.
Послуги з видачі посилених сертифікатів надаються оперативно. На реєстрацію документів та генерацію ключа у юридичних осіб піде не більше 30 хвилин, у фізичних – у межах десяти.
Детальну інформацію щодо режиму роботи, розміщення пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД можна отримати на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД: http://acskidd.gov.ua (головна/"Контакти").
Перелік документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів, наведено в розділі "Підготовка документів та реєстрація", розміщеного на сайті АЦСК ІДД: http://acskidd.gov.ua (головна/"Реєстрація користувачів").

Юліана Козаченко: "76 відсотків податкової звітності запорізькі платники направили он-лайн"

З початку року органи фіскальної служби області прийняли та обробили майже 120 тисяч податкових декларацій платників податків. Переважну більшість звітності вони направили в електронному вигляді – 91 тисячу або понад 76,1 відсотка.
Як підкреслила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість поданих документів у режимі он-лайн зросла на 29 відсотків.
– Цифрові технології стрімко розвиваються. Ці процеси тривають й у фіскальній службі. Електронні сервіси, які пропонує ДФС, у тому числі й програмне забезпечення, постійно удосконалюються для потреб платників та економії часу і ресурсів, – наголосила Юліана Козаченко.
Наприклад, за допомогою спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до "Єдиного вікна подання електронної звітності" представники бізнесу мають можливість відправляти не тільки податкову, а й статистичну звітність, а також до Пенсійного фонду із накладанням електронного цифрового підпису.
Докладна інформація про електронні сервіси ДФС розміщені на сайті фіскальної служби: http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/ або в Електронному кабінеті платника: https://cabinet.sfs.gov.ua/.

З автомобільного омивача скла "добували" спирт: на Запоріжжі та Дніпропетровщині викрито незаконне виробництво сурогатного алкоголю

Днями співробітники податкової міліції спільно з СБУ під процесуальним керівництвом прокуратури Запорізької області провели спецоперацію, в результаті якої було припинено масштабне виробництво фальсифікованого алкоголю. Злочинна група діяла на території декількох областей: на підпільному заводі спирт отримували з автомобільного омивача скла, згодом ця отруйна сировина постачалася до нелегальних цехів у Мелітополі та Дніпрі. У подальшому з отриманого спирту незаконно виготовлялися фальсифіковані алкогольні напої у широкому асортименті: горілка, сидр, коньяк, ель.
Всього було проведено 29 обшуків у Запорізькій та Дніпропетровській областях, а також у м. Київ, де правоохоронці вилучили понад 10 тон фальсифікованого спирту, 1,2 тони виготовленої кустарним способом горілки, 9,5 тон сидру та елю, а також майже 200 літрів коньяку. Загальна сума вилучених товарів підакцизної групи складає понад 4 млн. гривень. Також під час обшуків було вилучено обладнання для виготовлення контрафактного алкоголю на суму 4 млн. гривень.
Крім цього, під час обшуків виявлено насадження наркотичної речовини – марихуани. За вказаним фактом буде надана окрема правова оцінка.
Наразі тривають слідчі дії.

Громадянка Ізраїлю не мала при собі довідки для вивезення психотропного снодійного

В зоні митного контролю запорізького міжнародного аеропорту у громадянки Ізраїлю було виявлено медичний препарат, переміщення якого обмежене через український кордон.
Пасажирка рейсу "Запоріжжя – Тель-Авів" самостійно обрала для проходження "зелений коридор" без заповнення митної декларації, проте у її дорожній валізі співробітники митного пункту виявили пігулки "Brotizolam TEVA". Ці ліки містять у своєму складі транквілізатори, тому для їх перевезення через український кордон необхідні відповідні дозвільні документи, яких у жінки не було.
Тому ми хочемо звернути увагу пасажирів, які мають при собі препарати з вмістом психотропних речовин чи прекурсорів, що перед тим, як брати їх з собою у подорож, треба з’ясувати перелік необхідних дозвільних документів.

Юліана Козаченко взяла участь у роботі сесії Запорізької обласної ради

До роботи у шістнадцятій сесія Запорізької обласної ради сьомого скликання долучилася в.о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко. У обговоренні найбільш актуальних для нашого регіону питань беруть участь народні депутати України, керівники Запорізької облдержадміністрації та інших державних органів влади й органів місцевого самоврядування, а також представники громадськості області.
На порядок денний винесено понад 100 кадрових, господарських та соціальних питань. Серед проектів рішень, які винесені на розгляд сесії, стоїть і питання прийняття звернення депутатів Запорізької обласної ради до Президента, Голови Верховної та Прем’єр-міністра України щодо підтримки проектів законів "Про внесення змін до Закону України "Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів" щодо формування цивілізованого ринку вживаних автомобілів" та "Про внесення змін до Розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо формування цивілізованого ринку вживаних автомобілів".

Запорізькі платники спрямували до бюджету майже 4 мільярди гривень митних надходжень

За дев’ять місяців запорізькі суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності перерахували до державного бюджету 3 мільярди 991 мільйон гривень, що на 14% або на 502 мільйони більше ніж торік.
Три чверті надходжень забезпечують митні платежі, що стягуються при ввезенні на митну територію України товарів для виробництва в промислових галузях регіону. Решту суми по оформленням імпорту у Запорізькій митниці ДФС сплатили суб’єкти невиробничих галузей – майже 26 відсотків.
У розрізі товарних угрупувань найбільша частка сплачених митних платежів припадає на машини, устаткування та транспорт – 37%, паливно-енергетичні товари – 20%, метали та вироби з них – 16%, продовольчі товари та продукція сільського господарства – 10%, продукція хімічної промисловості – 7%, мінеральні продукти – 7%.

Запорізькі оперативники вилучили спирт на 100 тисяч гривень

Співробітники слідчо-оперативних підрозділів Головного управління ДФС у Запорізькій області відслідкували за оголошенням в мережі Інтернет правопорушника, який незаконно реалізовував спирт. У ході операції "Акциз-2017" податківці разом з працівниками прокуратури Запорізької області в рамках кримінального провадження за ч. 3 ст. 204 КК України (Незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів) провели обшук у гаражному приміщенні, де цей спирт зберігався.
Щоб потрапити до гаража, який використовувався як склад для незаконного товару, правоохоронці звернулись до фахівців аварійно-рятувальної служби "Кобра".
У результаті проведеного обшуку було вилучено спирт на загальну суму 100 тисяч гривень. Слідство триває.

Управління власної безпеки фіскальної служби Запорізького регіону провело 61 службову перевірку

З початку року співробітники Управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Запорізькій області провели 61 службову перевірку за фактами можливих порушень з боку посадових осіб територіальних органів ДФС у Запорізькій області, з яких 44 факти порушень підтвердились. 15 матеріалів направлено до правоохоронних органів для прийняття рішень згідно вимог чинного законодавства.
Правоохоронними органами Запорізької області за результатами досудового розслідування у кримінальних провадженнях дев’яти особам повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ст.ст. 368, 358 КК України. Завершено досудове розслідування 3-х кримінальних проваджень та направлено обвинувальні акти до суду.
Також, з метою запобігання вчинення службовими особами територіальних органів ДФС у Запорізькій області корупційних діянь та інших правопорушень, пов’язаних з корупцією, в колективах територіальних органів проведено понад 950 бесід та лекцій на антикорупційну тематику.
Крім того, одним із існуючих профілактичних заходів є перевірка кандидатів на посади до територіальних органів ДФС у Запорізькій області. За вказаний період проведено 463 зазначені перевірки.



Середа, 11 Жовтня 2017 14:45 | Переглядів: 513