Офіційний сайт Запорізької районної ради

Розділи

Календар

« Квітень 2024 »
Пн 1 8 15 22 29
Вт 2 9 16 23 30
Ср 3 10 17 24  
Чт 4 11 18 25  
Пт 5 12 19 26  
Сб 6 13 20 27  
Нд 7 14 21 28  

Пошук

Новини

Податкова у Запорізькому районі повідомляє

Затверджено зміни до критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН

 

Наказом МФУ від 09.11.2017 року № 926 затверджено зміни до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом МФУ від 13 червня 2017 року N 567.
Згідно змін викладено в новій редакції порядок подання платником ПДВ інформації за встановленою формою, в тому числі і для автоматичного врахування системою Моніторингу, термін її розгляду та порядок врахування такої інформації.
Крім того в новій редакції викладено критерії, за якими здійснюється моніторинг податкових накладних/розрахунків коригування.
Також передбачено, що у разі якщо надійшла податкова інформація, що свідчить про надання платником недостовірної інформації згідно з додатком до цих Критеріїв, Комісія ДФС має право прийняти рішення про неврахування інформації, наданої платником за встановленою формою, при здійсненні ДФС Моніторингу.
Якщо така інформація була врахована системою Моніторингу автоматично, після прийняття Комісією ДФС рішення про неврахування інформації, така інформація згідно з додатком до цих Критеріїв не підлягає автоматичному врахуванню.
Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування (опублікований в Офіційному віснику України 17.11.2017 №90).


При виплаті нерезиденту доходів з джерелом походження з України утримується податок під час їх виплати


Резиденти, що здійснюють на користь нерезидента будь-яку виплату з доходу з джерелом його походження з України, отриманого таким нерезидентом від провадження господарської діяльності, утримують податок з таких доходів в розмірі 15 % їх суми та за їх рахунок.
Під доходами, отриманими нерезидентом із джерелом їх походження з України, розуміється зокрема, лізингова/орендна плата, що вноситься резидентами на користь нерезидента - лізингодавця/орендодавця за договорами оперативного лізингу/оренди.
Податок з доходів, отриманих нерезидентом із джерелом їх походження з України сплачується до бюджету під час такої виплати, якщо інше не передбачено положеннями міжнародних договорів України з країнами резиденції осіб, на користь яких здійснюються виплати, що набрали чинності.
Якщо міжнародним договором, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені Кодексом, застосовуються правила міжнародного договору.
Особа (податковий агент) має право самостійно застосувати звільнення від оподаткування або зменшену ставку податку, передбачену відповідним міжнародним договором України на час виплати доходу нерезиденту, якщо такий нерезидент є бенефіціарним (фактичним) отримувачем (власником) доходу і є резидентом країни, з якою укладено міжнародний договір України.
Отже, резидент при виплаті орендних платежів нерезиденту утримує податок за ставкою 15 %, якщо інше не встановлено правилами міжнародного договору.
Інформацію про виплачені доходи нерезидентам, суми утриманого з них податку та застосовану для оподаткування ставку платники зазначають у додатку до Податкової декларації з податку на прибуток підприємства (додаток ПН до Декларації).
У Податковій декларації з податку на прибуток крім рядка 23 ПН, де зазначається сума сплаченого податку при виплаті доходів нерезидентам у звітному періоді, визначеного на підставі Розрахунку (звіту) податкових зобов'язань нерезидентів, якими отримано доходи із джерелом їх походження з України (додаток ПН до Декларації), інші показники не заповнюються.
Зазначена норма передбачена п. 3.2 ст. 3, п. 103.2 ст. 103, пп. 141.4.1 "ґ", пп. 141.4.2 ст. 141 Податкового кодексу України.


У разі придбання резидентом, який не є платником ПДВ, у нерезидента послуг, місцем постачання яких визначено митну територію України, нараховується і сплачується ПДВ


Особою, відповідальною за нарахування та сплату ПДВ до бюджету у разі постачання послуг нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими як платники ПДВ, якщо місце постачання послуг розташоване на митній території України, є отримувач послуг.
Отримувач послуг, що постачаються нерезидентами, місце постачання яких розташоване на митній території України, нараховує ПДВ за основною ставкою ПДВ на базу оподаткування, визначену згідно з п. 190.2 ст. 190 Кодексу.
При цьому отримувач послуг прирівнюється до платника ПДВ, зокрема, щодо сплати податку на додану вартість.
Отже, особа, що отримує послуги від нерезидента, місце постачання яких визначено на митній території України, є податковим агентом такого нерезидента в частині нарахування та сплати ПДВ до бюджету за такою операцією.
Отримувачі послуг, які постачаються нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими як платники ПДВ, на митній території України, які є відповідальними за нарахування та сплату ПДВ до бюджету і не зареєстровані як платники ПДВ, подають Розрахунок податкових зобов'язань, нарахованих отримувачем послуг, не зареєстрованим як платник ПДВ, які постачаються нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими як платники податків, на митній території України.
Розрахунок належить до податкової звітності з ПДВ та подається особою, не зареєстрованою як платник ПДВ, до контролюючого органу за місцем її податкового обліку відповідно до встановленого законодавством порядку сплати ПДВ.
При цьому Розрахунок подається до контролюючого органу тільки за той звітний (податковий) період (календарний місяць), у якому такі послуги отримано. Значення рядка 8 Розрахунку відображається в обліку з ПДВ контролюючим органом.
Податкова звітність з ПДВ (у тому числі Розрахунок) подається в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Отже, якщо резидентом, який не є платником ПДВ здійснюються операції з придбання у нерезидента послуг, місцем постачання яких визначено митну територію України, то у такої особи як отримувача вказаних послуг виникає обов'язок щодо нарахування і сплати ПДВ до бюджету та подання податкової звітності з ПДВ, а саме Розрахунку, засобами електронного зв'язку в електронній формі.
Зазначена норма передбачена п. 180.2 ст. 180, п. 208.2, п. 208.5 ст. 208, п. 5, п. 6 розд. I, п. 2 розд. III, п. 1 - 2 розд. VII Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом МФУ від 28.01.16 № 21.
Як звітувати організаціям, які після 01.07.2017 року виключені з Реєстру неприбуткових установ та організацій


Неприбуткові організації, які не привели свої установчі документи у відповідність до норм п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу, після 01 липня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру.
Така організація з 01 липня 2017 року втрачає ознаку неприбутковості та стає платником податку на прибуток підприємств.
Тобто, протягом 2017 року зазначена організація має два «статуси»: не є платником податку на прибуток (до 01.07.2017) та є платником податку на прибуток (з 01.07.2017) і, як наслідок, повинна відзвітувати за два таких періоди.
Порядок звітування неприбутковими організаціями - юридичними особами, яких з 01 липня 2017 року виключено з Реєстру (на виконання п. 35 підрозд. 4 розд. XX Податкового кодексу) та які з 01.07.2017 по 31.12.2017 є платниками податку на прибуток, такий:
- за період з 01.01.2017 по 30.06.2017 неприбуткова організація подає до контролюючого органу Звіт за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року (який для таких організацій дорівнює періоду з 01.01.2017 по 30.06.2017), та фінансову звітність за перше півріччя 2017 року - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.
Граничний строк подання Звіту - 01 березня 2018 року;
- за період з 01.07.2017 по 31.12.2017 така організація повинна подати до контролюючого органу декларацію з податку на прибуток підприємств за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року із показниками діяльності, обрахованими за період з 01.07.2017 по 31.12.2017, та фінансову звітність за 2017 рік - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.
Граничний строк подання Декларації - 01 березня 2018 року.
З 01.01.2018 року організація, яка не внесена до Реєстру неприбуткових установ та організацій, оподатковується податком на прибуток підприємств на загальних підставах.


З 2018 року збільшено максимальну базу нарахування ЄСВ


З 01 січня 2018 року максимальна величина бази нарахування єдиного внеску визначається як максимальна сума доходу застрахованої особи на місяць, що дорівнює п'ятнадцяти розмірам мінімальної заробітної плати, встановленої законом, на яку нараховується єдиний внесок.
Тобто з 01.01.2018 року максимальну величину бази нарахування ЄСВ збільшено з 25 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб до 15 розмірів мінімальної заробітної плати, установленої законом.
Зазначена норма передбачена п. 22 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» від 03.10.2017 №2148-VIII, яким внесено зміни до ст. 1 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 08.07.2010 № 2464-V.


Внесено зміни щодо взяття на облік за основним місцем обліку відокремленого підрозділу іноземної компанії


Міністерством фінансів України наказом від 06.10.2017 року № 839 затверджено зміни до «Порядку обліку платників податків і зборів», затвердженого наказом МФУ від 09.12.2011 року N 1588.
Змінами передбачено, що взяття на облік за основним місцем обліку відокремленого підрозділу іноземної компанії, організації, відомості щодо якого включені або підлягають включенню до Єдиного державного реєстру, у контролюючих органах здійснюється на підставі відомостей з Єдиного державного реєстру.
Взяття на облік за основним місцем обліку іншого відокремленого підрозділу іноземної компанії, організації, у тому числі постійного представництва нерезидента, відомості щодо якого не включаються та не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру, у контролюючому органі здійснюється після належної акредитації (реєстрації, легалізації) такого підрозділу на території України згідно із законом.
Документом про акредитацію (реєстрацію, легалізацію) відокремленого підрозділу іноземної компанії, організації на території України є:
- свідоцтво про реєстрацію представництва, видане центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики (далі - Мінекономрозвитку), - для представництв іноземних суб'єктів господарської діяльності на території України, на яких поширюється дія Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність";
- свідоцтво про акредитацію відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, видане уповноваженим органом з питань державної реєстрації, - для відокремленого підрозділу неурядової організації інших держав, міжнародної неурядової організації."
Наказ набирає чинності через 10 днів з дня його офіційного опублікування.


З 1 січня 2018 року члени фермерських господарств сплачують єдиний внесок за новими правилами


З 1 січня 2018 року передбачені зміни в сплаті єдиного внеску для членів фермерських господарств.
Так, до платників єдиного внеску з 1 січня 2018 року будуть належати члени фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах (п. 5-1 ст. 4 Закону "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" в редакції з 01.01.2018 р.)
На сьогодні члени фермерського господарства визначаються як особи, які можуть добровільно сплачувати внески (ст. 10 Закону "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування").
Крім того члени фермерських господарств з 1 січня 2018 року будуть звільнятись від сплати єдиного внеску за себе, якщо вони отримують пенсію за віком або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого ст. 26 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу.
Такі особи можуть бути платниками єдиного внеску виключно за умови їх добровільної участі у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування (п. 4 ст. 4 Закону "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" в редакції з 01.01.2018 р.)
З 1 січня 2018 року члени фермерських господарств зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується внесок (п. 8 ст. 9 Закону "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" в редакції з 01.01.2018 р.)
Зазначена норма передбачена п. 22 Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" від 03.10.17 р. № 2148-УІІІ, яким внесено зміни до Закону України "Про збір та облік єдиного внес¬ку на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 08.07.10 № 2464-УІ.
Сплата єдиного внеску підприємцями - платниками єдиного податку першої групи з 01.01.18 року
З 01 січня 2018 року виключа¬ється норма, якою передбачалось, що підприємці - платники єдиного податку першої групи сплачу¬вали єдиний внесок у розмірі 0,5 мінімального страхового внеску (абз. 2 п. З ст. 7 Закону "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування").
Для платників, які обрали спрощену систему оподаткування, єдиний внесок нараховується на суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої Законом.
При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску (п. З ст. 7 Закону "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" в редакції з 01.01.2018 р.)
Отже з нового року мінімальний єдиний внесок для платників єдиного податку першої групи встановлюється на рівні, що й для інших платників, які об¬рали спрощену систему оподаткування - як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, встановлений законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід) (тобто 22% від мінімальної заробітної плати).
Зазначена норма передбачена п. 22 Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" від 03.10.17 р. № 2148-УІІІ, яким внесено зміни до Закону України "Про збір та облік єдиного внес¬ку на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 08.07.10 № 2464-УІ.

Оподаткування податком на доходи фізичних осіб безоплатно наданого підприємством майна працівнику


Об'єктом оподаткування фізичної особи - резидента є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід, до якого включається дохід, отриманий платником податку як додаткове благо (крім випадків, передбачених ст. 165 Кодексу) у вигляді вартості безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг), визначеної за правилами звичайної ціни, а також суми знижки звичайної ціни (вартості) товарів (робіт, послуг), індивідуально призначеної для такого платника податку.
Під час нарахування (надання) доходів у будь-якій негрошовій формі базою оподаткування є вартість такого доходу, розрахована за звичайними цінами, правила визначення яких встановлені згідно з цим Кодексом, помножена на коефіцієнт, який обчислюється за такою формулою: К = 100 : (100 - Сп), де К - коефіцієнт; Сп - ставка податку, встановлена для таких доходів на момент їх нарахування.
Крім того, дохід, отриманий платником у вигляді додаткового блага, є об'єктом оподаткування військовим збором за ставкою 1,5%.
Податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов'язаний утримувати податок на доходи фізичних осіб та збір із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи відповідні ставки податку і збору.
Отже у разі якщо юридичною особою безоплатно передається працівнику майно, то його вартість включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу працівника як додаткове благо та оподатковується податком на доходи фізичних осіб та збором на загальних підставах за ставками 18% та 1,5%.
При цьому для військового збору не передбачено застосування коефіцієнта, визначеного п. 164.5 ст. 164 Кодексу.
Зазначена норма передбачена пп. 163.1.1 ст. 163, пп. 164.2.17 "е", п. 164.5 ст. 164, пп. 168.1.1 ст. 168, пп. 1.2 п. 16 1 підрозд. 10 розд. XX Податкового кодексу України.
Якщо постачання послуг здійснюється не платником ПДВ, а оплата надходить після реєстрації такої особи в якості платника ПДВ, то податкові зобов'язання не виникають
Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
- дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів / послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
- дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Враховуючи те, що виникнення податкових зобов'язань з ПДВ відбувається за правилом першої події, якою у даному випадку є фактична дата надання послуг покупцю, то у підприємства, яке на таку дату не було зареєстровано як платник ПДВ, податкові зобов'язання з ПДВ у разі надходження від покупців після реєстрації особи як платника ПДВ оплати за послуги, надані до дати такої реєстрації, не виникають.
У разі, якщо на момент надання послуг їх постачальник не був платником ПДВ, а оплата за надані послуги надійшла від покупців після реєстрації постачальника платником ПДВ, то оскільки виникнення податкових зобов'язань з ПДВ відбувається за правилом «першої події», то податкові зобов'язання з ПДВ у разі надходження оплати за послуги від покупців після реєстрації особи як платника ПДВ, надані до дати такої реєстрації, не виникають.
Зазначена норма передбачена п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України.

 

Стережіться шахраїв: фіскальна служба не розсилає SMS-повідомлення про заборгованість!

 

"Ви маєте борг на суму …" або "Сплатіть податковий борг!" – за допомогою таких повідомлень аферисти намагаються нажитися до довірливих громадянах. Нова схема виманювання грошей поширилася й на Запоріжжі.
Сьогодні такий "лист щастя" у вигляді SMS надійшов одному із запорізьких платників податків з наступним текстом: "Державна фіскальна служба: Ви маєте борг 3248.72 гр. Iнфo:+25240121600". Зауважимо, такі повідомлення є шахрайською схемою незаконного заволодіння коштами та мають характер спаму.
Наголошуємо, погашення заборгованості, а так само й адміністрування і сплата податків відбувається відповідно до вимог чинного законодавства України. Органи фіскальної служби не розсилають SMS-повідомлення платникам щодо сум боргу та іншого, а також номера мобільних телефонів нібито для "уточнення інформації".
Платників, які отримували подібні SMS, просимо звертатися до правоохоронних органів.

Керівництво фіскальної служби взяло участь у бюджетній сесії обласної ради

Сьогодні розпочала роботу 17 сесія Запорізької обласної ради сьомого скликання. У її засіданні взяли участь керівництво Запорізької облдержадміністрації, Запорізької обласної ради, заступник начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Олег Матвійчук, очільники територіальних органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, народні депутати України, представники громадськості.
Серед питань порядку денного – кадрові призначення, виконання важливих соціально-економічних програм, а також прийняття обласного бюджету на 2018 рік.
Щодо бюджетного питання, то у Запорізькій області склалася позитивна тенденція – завдяки бюджетній децентралізації місцеві громади отримали стабільні джерела доходів. Лише з початку року виконання розпису місцевих рад склало майже 104 відсотки. Додатково до бюджетів надійшло 282 мільйони гривень. Перевиконання забезпечено, передусім, з податку на доходи фізичних осіб, акцизного податку, плати за землю та єдиного податку для суб'єктів підприємництва.
У ході засідання було наголошено на важливості прийняття збалансованого кошторису регіону на наступний рік.

У Запорізькій області виявлено дві незаконні АЗС

Черговий факт незаконної діяльності автозаправних станцій виявили оперативники фіскальної служби Запорізької області.
У рамках проведення операції "Акциз – 2017" встановлено, що в одному із сіл Василівського району Запорізької області дві компанії здійснюють реалізацію пально-мастильних матеріалів без дозвільних документів на даний вид господарської діяльності.
За результатами оглядів вилучено бензин, дизельне пальне та скраплений газ, а також обладнання АЗС. Загальна вартість вилучених товарно-матеріальних цінностей склала майже 2,4 мільйона гривень.
Наразі вирішується питання про притягнення посадових осіб підприємств до адміністративної відповідальності за ст. 164 КУпАП.

Юліана Козаченко: "Запорізькі платники спрямували майже 4,9 мільярда гривень ЄСВ на соціальні гарантії"

За 11 місяців 2017 року роботодавці м. Запоріжжя та області сплатили до соціальних фондів 4 мільярди 895 мільйонів гривень єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (без показників великих підприємств Запорізького управління Офісу ВПП ДФС).
Як повідомила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, надходження зросли на 1,4 мільярда гривень порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Найбільші суми спрямували роботодавці м. Запоріжжя – майже 2,6 мільярда, суб'єкти господарювання м. Енергодар направили понад півмільярда гривень, м. Мелітополь – близько 380 мільйонів, м. Бердянськ – 275 мільйонів, Василівського район у – 102,5 мільйона, Вільнянського – більш ніж 100 мільйонів, Пологівського – 87 мільйонів та Запорізького районів – 80 мільйонів.
– Додаткові відрахування єдиного соціального внеску порівняно з минулорічними забезпечені за рахунок підвищення рівня оплати праці та збільшення фонду, який за останній час зріс майже до двох мільярдів на місяць. Роботодавці мають додаткові стимули для виведення зарплат із "тіні" завдяки зниженій ставці з ЄСВ та фінансовій відповідальності за використання неоформлених працівників, – зазначила Юліана Козаченко.
За даними звітності, наданої платниками ЄСВ, середньооблікова чисельність працівників на запорізьких підприємствах, установах та організаціях різних форм власності складає близько 370 тисяч осіб.
Нагадаємо, з 1 грудня 2017 максимальна сума доходу, на який нараховується ЄСВ, зросла до 44050 гривень.

Юліана Козаченко: "Електронним кабінетом скористалися 92 тисячі запорізьких платників податків"

У цьому році послугами Електронного кабінету платника скористалися 92 тисячі запоріжців. Про це під час інтерв'ю повідомила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко.
Говорячи про загальні показники он-лайн взаємодії з органами ДФС, вона зазначила, що з кожним місяцем показник подання електронної звітності зростає – за останні кілька місяців він коливається у межах 75-80 відсотків.
– Окрім відправлення податкових декларацій за допомогою Інтернет, запорізькі суб'єкти підприємництва та громадяни активно користуються Електронним кабінетом. Наразі відбувається удосконалення цього сервісу. Наголошу, що Кабінет надає можливість реалізовувати найбільш затребувані з боку бізнесу електронні послуги, розширюючи які, фіскальна служба створює максимально комфортні умови для платників, – відзначила Юліана Козаченко.
Наприклад, сьогодні Електронний кабінет надає доступ до податкової інформації в режимі реального часу, що не потребує формування додаткових запитів та отримання витягів, і дає можливість перегляду як всієї податкової інформації, так і документів, які подавались в паперовому та електронному вигляді.
Також функціональна частина ЕКП пропонує такі послуги:
– доступ в режимі он-лайн до інформації з реєстрів доходів фізичних осіб;
– отримання відомостей про суми отриманих доходів і утриманих податків;
– електронне листування з органами ДФС;
– доступ до особистої інформації (реєстраційні та облікові дані, індивідуальний календар, дані інтегрованої картки);
– подання звітності;
– сплата податків (для фізичних осіб);
– сервіси систем електронного адміністрування ПДВ та електронного адміністрування реалізації пального;
– надсилання запитів на отримання інформації, заяв на реєстрацію платником окремих податків, отримання витягів з реєстрів;
– реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та інші.
Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за адресою: https://cabinet.sfs.gov.ua/, а також через офіційний веб-портал ДФС. Отже, для цього не потрібно встановлювати додаткове програмне забезпечення. Його функціонал складається з двох частин: відкритої (загальнодоступної), увійти до якої можна без ідентифікації користувача, та приватної – це власне, особистий кабінет, вхід до якої передбачено за допомогою електронного цифрового підпису. Електронні ключі можна безкоштовно отримати у фіскальній службі (http://acskidd.gov.ua/).

 



Вівторок, 05 Грудня 2017 13:33 | Переглядів: 468