Офіційний сайт Запорізької районної ради

Розділи

Календар

« Квітень 2024 »
Пн 1 8 15 22 29
Вт 2 9 16 23 30
Ср 3 10 17 24  
Чт 4 11 18 25  
Пт 5 12 19 26  
Сб 6 13 20 27  
Нд 7 14 21 28  

Пошук

Новини

Податкова у Запорізькому районі повідомляє

Фіскальна служба Запорізької області зареєструвала понад 24 тисячі громадян

 

За 11 місяців 2017 року до територіальних органів ДФС у Запорізькій області звернулося понад 24,3 тисячі громадян з метою реєстрації в державному реєстрі фізичних осіб. Це майже на 700 осіб більше, ніж торік. Серед них – близько 950 іноземних громадян, що на 70 перевищує дані минулого року. За результатами звернень платникам видані довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки ("ідентифікаційні номери").
Усього у м. Запоріжжя та області станом на 1 грудня в держреєстрі знаходиться майже 1,8 мільйона громадян, 2,4 тисячі з яких з початку року занесені до окремого реєстру – це особи, які за своїми релігійними та іншими переконаннями відмовилися від присвоєння їм "ідентифікаційних номерів".
Зазначимо, процедура реєстрації безкоштовна, здійснюється в кожному територіальному органі ДФС. Довідка про присвоєння реєстраційного номеру видається упродовж трьох днів з дня подання заяви. Крім того, громадяни України, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, мають можливість подати документи для реєстрації або внесення змін до ДРФО через будь-який орган ДФС. За бажанням платника дані про реєстраційний номер можна внести до паспорта громадянина.
Інформація про Центри обслуговування платників територіальних органів ДФС Запорізької області розміщена на сайті: http://zp.sfs.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/.

Швидко і безкоштовно: фіскальна служба видала запоріжцям майже 54 тисячі електронних ключів

 

Для подання електронної звітності та отримання он-лайн послуг від фіскальної служби запорізькі платники отримали майже 54 тисячі посилених сертифікатів цифрового підпису. Усього за 11 місяців клієнтами Центрів з видачі електронних ключів стали понад 18 тисяч осіб, серед яких суб'єкти підприємництва – юридичні та фізичні особи, держслужбовці, що на 70 більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Лише за останній місяць центри відвідали близько 1200 платників, яким видано понад 3,2 тисячі сертифікатів ЕЦП.
Фахівці ДФС наголошують – цифровий підпис дає можливість звітувати в режимі он-лайн не лише до фіскальної служби, а й до органів державної статистики та Пенсійного фонду України, а також забезпечує доступ до електронних сервісів ДФС, які постійно розширюються та удосконалюються.
Процедура отримання ключа швидка і безкоштовна, та передбачає мінімальний пакет документів, у залежності від статусу платника (юридична, фізична особа тощо).
Докладна інформація про механізм видачі посилених сертифікатів розміщена на сайті Акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДФС України: http://acskidd.gov.ua/. На цьому ресурсі також містяться дані про програмне забезпечення для звітності та інша корисна інформація.
Платники Запорізької області можуть скористатися послугами з видачі електронних ключів у пунктах реєстрації користувачів за адресами: м. Запоріжжя, вул. Паркова, буд. 4а, 1-й пов., тел.: (061) 219-06-27, м. Бердянськ, просп. Праці, буд. 20, каб. 219, тел.: (06153) 38663, м. Мелітополь, вул. Героїв України, буд. 31, каб. 103, тел.: (0619) 422920.

 

Внесено зміни до регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС

 

Для удосконалення процедур ідентифікації та автентифікації клієнтів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (АЦСК ІДД ДФС) під час надання послуг електронного цифрового підпису внесено зміни до регламенту АЦСК ІДД ДФС.
Ознайомитись зі змінами до регламенту АЦСК ІДД ДФС можна на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС у розділі регламент роботи http://acskidd.gov.ua/reglament.
Зміни до регламенту АЦСК ІДД ДФС набудуть чинності через десять календарних днів з дня їх розміщення (публікації) на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС (з 11.12.2017), після чого інформаційне наповнення ресурсу буде приведено у відповідність до цих змін.
Крім цього, повідомляємо, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.11.2017 №150 "Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису" затверджено нові форми реєстраційних документів:
Договір про надання послуг електронного цифрового підпису;
Реєстраційна картка (для фізичної особи);
Реєстраційна картка (для юридичної особи);
Додаток до Реєстраційної картки;
Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;
Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.
Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 11 грудня 2017 року.
Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 08 грудня 2017 року включно.
Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС у розділі "Реєстрація користувачів".



Середа, 06 Грудня 2017 15:01 | Переглядів: 522