Офіційний сайт Запорізької районної ради

Розділи

Календар

« Червень 2018 »
Пн   4 11 18 25
Вт   5 12 19 26
Ср   6 13 20 27
Чт   7 14 21 28
Пт 1 8 15 22 29
Сб 2 9 16 23 30
Нд 3 10 17 24  

Пошук

Новини

До 1 травня 2018 року громадянам необхідно подати декларацію про майновий стан і доходи

 

З 1 січня 2018 року розпочалася кампанія декларування доходів фізичних осіб.

Податкова декларація про майновий стан і доходи для громадян, які згідно з Податковим кодексом зобов’язані подавати податкову декларацію, подається у термін до 1 травня року, що настає за звітним.
Сума податку на доходи та військового збору, зазначені у податковій декларації за минулий 2017 рік, сплачується громадянами самостійно до 1 серпня 2018 року.
Для громадян, які мають право на податкову знижку граничний строк подання податкової декларації – до 31 грудня 2018 (включно).
Податкова декларація про майновий стан і доходи з 1 січня 2018 року подається за формою, затвердженою наказом МФУ від 02.10.2015 № 859 (у редакції від 06.06.2017 № 556).
Податкова декларація про майновий стан і доходи в обов’язковому порядку подається у разі отримання:
- доходів не від податкових агентів (тобто від інших фізичних осіб, які не зареєстровані як суб’єкти господарювання та самозайняті особи). Зокрема, доходів від надання в оренду рухомого або нерухомого майна іншим фізичним особам; успадкування майна не від членів сім’ї першого та другого ступенів споріднення, при нотаріальному оформленні спадщини за якими не було сплачено податок на доходи фізичних осіб та військовий збір, тощо;
- інвестиційного доходу (доходу від продажу цінних паперів та корпоративних прав);
- іноземного доходу;
- нецільової благодійної допомоги, якщо загальна сума отриманої нецільової благодійної допомоги протягом звітного податкового року перевищує граничний розмір, установлений п.п. 169.4.1 ст. 169 Податкового кодексу (у 2017 році така сума становила 2240 грн).
- доходів від податкових агентів доходів, які не підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не звільнені від оподаткування. Зокрема, доходів у вигляді основної суми боргу (кредиту) платника податку, прощеного (анульованого) кредитором за його самостійним рішенням, не пов’язаним з процедурою банкрутства, до закінчення строку позовної давності, у разі якщо його сума перевищує 25% однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на рік), встановленої на 1 січня звітного податкового року;
- в інших передбачених Податковим кодексом випадках.
Разом з тим, податкова декларація не подається, якщо громадянин отримував доходи:
- від податкових агентів, які не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;
- виключно від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу, крім випадків, прямо передбачених Податковим кодексом;
- від операцій продажу (обміну) майна, дарування, при нотаріальному посвідченні договорів, за якими був сплачений податок на доходи фізичних осіб;
- у вигляді об’єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок на доходи фізичних осіб.
Зазначена норма передбачена п.п. 49.18.4 ст. 49, п.п. 166.1.2 ст. 166, п. 179.1 ст. 179 Податкового кодексу України.

 

Про відсутність об'єкта обчислення екологічного податку необхідно повідомити фіскальний орган

Якщо платник екологічного податку з початку звітного року не планує здійснення викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів протягом звітного року, то такий платник податку повинен повідомити про це відповідний контролюючий орган за місцем розташування джерел забруднення та скласти заяву довільної форми про відсутність у нього у звітному році об'єкта обчислення екологічного податку.
В іншому разі платник податку зобов'язаний подавати декларації відповідно до вимог Податкового кодексу.
Оскільки базовий податковий (звітний) період щодо екологічного податку дорівнює календарному кварталу, граничним терміном подання повідомлення про відсутність об'єкта обчислення екологічного податку є 10 травня 2018 року.
Зазначена норма передбачена п. 250.1 та п. 250.9 ст. 250 Податкового кодексу України.

 

Затверджено Довідники податкових пільг станом на 1 квітня 2018 року

Державною фіскальною службою України 06.04.2018 року затверджено:
- Довідник № 87/1 податкових пільг, що є втратами доходів бюджету станом на 01.04.2018 р.;
- Довідник № 87/2 інших податкових пільг станом на 01.04.2018 р.
Платник податків зобов’язаний подавати контролюючим органам інформацію, відомості про суми коштів, не сплачених до бюджету в зв’язку з отриманням податкових пільг (суми отриманих пільг) та напрями їх використання (щодо умовних податкових пільг – пільг, що надаються за умови використання коштів, вивільнених у суб’єкта господарювання внаслідок надання пільги, у визначеному державою порядку).
Звіт про суми податкових пільг подається суб’єктом господарювання за три, шість, дев’ять і дванадцять календарних місяців за місцем його реєстрації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового періоду.
У разі коли суб’єкт господарювання пільгами не користується, звіт не подається.
Оскільки Податковим кодексом передбачено подання відомостей про суми коштів, не сплачених до бюджету в зв’язку з отриманням податкових пільг (суми отриманих пільг) у вигляді Звіту про суми податкових пільг, то за неподання або несвоєчасне подання звіту про суми податкових пільг застосовуються штрафні санкції.
Порядок обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, затверджений постановою КМУ від 27.12.2010 № 1233.

 

За певними витратами фізичні особи мають право на податкову знижку

З 1 січня 2018 року розпочалася кампанія декларування доходів, отриманих фізичними особами у 2017 році.
Під час кампанії декларування податкові декларації про майновий стан і доходи подають громадяни, які зобов’язані декларувати свої доходи, а також особи, які мають право добровільно подати декларацію для застосування права на податкову знижку.
Податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб'єктами господарювання, - це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку - резидента у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів - фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених Податковим кодексом.
До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача).
У зазначених документах обов'язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).
Оригінали зазначених документів не надсилаються контролюючому органу, але підлягають зберіганню платником податку протягом строку давності.
Для громадян, які мають право на податкову знижку граничний строк подання податкової декларації – по 31 грудня 2018 (включно).
Податкова декларація про майновий стан і доходи з 1 січня 2018 року подається за формою, затвердженою наказом МФУ від 02.10.2015 N 859 (у редакції наказу від 06.06.2017 N 556).
Платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 Податкового кодексу, такі фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати:
- частину суми процентів, сплачених таким платником податку за користування іпотечним житловим кредитом, що визначається відповідно до ст. 175 Податкового кодексу;
- суму коштів або вартість майна, перерахованих (переданих) платником податку у вигляді пожертвувань або благодійних внесків неприбутковим організаціям, у розмірі, що не перевищує 4% суми його загального оподатковуваного доходу такого звітного року;
- суму коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім'ї першого ступеня споріднення;
- суму коштів, сплачених платником податку на користь закладів охорони здоров'я для компенсації вартості платних послуг з лікування такого платника податку або члена його сім'ї першого ступеня споріднення, у тому числі для придбання ліків (донорських компонентів, протезно-ортопедичних пристосувань, виробів медичного призначення для індивідуального користування інвалідів), а також суму коштів, сплачених платником податку, визнаного в установленому порядку інвалідом, на користь протезно-ортопедичних підприємств, реабілітаційних установ для компенсації вартості платних послуг з реабілітації, технічних та інших засобів реабілітації, наданих такому платнику податку або його дитині-інваліду у розмірах, що не перекриваються виплатами з фондів загальнообов'язкового державного соціального медичного страхування, крім:
а) косметичного лікування або косметичної хірургії, включаючи косметичне протезування, не пов'язаних з медичними показаннями, водолікування та геліотерапії, не пов'язаних з лікуванням хронічних захворювань;
б) протезування зубів з використанням дорогоцінних металів, порцеляни та гальванопластики;
в) абортів (крім абортів, які проводяться за медичними показаннями або коли вагітність стала наслідком зґвалтування);
г) операцій із зміни статі;
ґ) лікування венеричних захворювань (крім СНІДу та венеричних захворювань, причиною яких є побутове зараження або зґвалтування);
д) лікування тютюнової чи алкогольної залежності;
е) придбання ліків, медичних засобів та пристосувань, оплати вартості медичних послуг, які не включено до переліку життєво необхідних, затвердженого Кабінетом Міністрів України;
- суму витрат платника податку на сплату страхових платежів (страхових внесків, страхових премій) та пенсійних внесків, сплачених платником податку страховику-резиденту, недержавному пенсійному фонду, банківській установі за договорами довгострокового страхування життя, недержавного пенсійного забезпечення, за пенсійним контрактом з недержавним пенсійним фондом, а також внесків на банківський пенсійний депозитний рахунок, на пенсійні вклади та рахунки учасників фондів банківського управління як такого платника податку, так і членів його сім'ї першого ступеня споріднення, які не перевищують (у розрахунку за кожний з повних чи неповних місяців звітного податкового року, протягом яких діяв договір страхування):
а) при страхуванні платника податку або за пенсійним контрактом з недержавним пенсійним фондом платника податку, або на банківський пенсійний депозитний рахунок, пенсійний вклад, рахунок учасника фонду банківського управління чи за їх сукупністю - суму, визначену в абзаці першому п.п. 169.4.1 ст. 169 цього Кодексу;
б) при страхуванні члена сім'ї платника податку першого ступеня споріднення або за пенсійним контрактом з недержавним пенсійним фондом, або на банківський пенсійний депозитний рахунок, пенсійний вклад, рахунок учасника фонду банківського управління на користь такого члена сім'ї чи за їх сукупністю - 50 відсотків суми, визначеної в абзаці першому п.п 169.4.1 ст. 169 цього Кодексу, в розрахунку на кожного застрахованого члена сім'ї;
- суму витрат платника податку на:
а) оплату допоміжних репродуктивних технологій згідно з умовами, встановленими законодавством, але не більше ніж сума, що дорівнює третині доходу у вигляді заробітної плати за звітний податковий рік;
б) оплату вартості державних послуг, пов'язаних з усиновленням дитини, включаючи сплату державного мита;
- суму коштів, сплачених платником податку у зв'язку із переобладнанням транспортного засобу, що належить платникові податку, з використанням у вигляді палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стиснутого або скрапленого газу, інших видів біопалива.
- суми витрат платника податку на сплату видатків на будівництво (придбання) доступного житла, визначеного законом, у тому числі на погашення пільгового іпотечного житлового кредиту, наданого на такі цілі, та процентів за ним.
Зазначена норма передбачена пп. 14.1.170 ст. 14 та ст. 166 Податкового кодексу України.

 

Як оподатковуються безоплатні путівки на відпочинок та оздоровлення?

Безоплатно або зі знижкою путівка може надаватись фізичній особі профспілковою організацією або її роботодавцем.
Вартість путівок на відпочинок, оздоровлення та лікування, які надаються профспілковою організацією безоплатно або із знижкою (у розмірі такої знижки) членам профспілки, не оподатковується податком на доходи фізичних осіб при виконанні наступних умов:
- така путівка передбачає відпочинок, оздоровлення та лікування тільки на території України;
- путівка надається профспілковою організацією тільки працівникам – членам профспілки та їх дітям віком до 18 років.
Якщо профспілкова організація надає путівку на інших умовах, вартість такої путівки є додатковим благом та оподатковується податком на доходи за ставкою 18% та військовим збором за ставкою 1,5%
Якщо путівка на відпочинок надається безоплатно або із знижкою роботодавцем, то така путівка не вважається оподатковуваним доходом платника податку якщо одночасно виконуються такі умови:
- путівка надається на відпочинок, оздоровлення та лікування на території України;
- путівка надається роботодавцем – платником податку на прибуток платнику податку та членам його сім'ї першого ступеня споріднення;
- путівка надається один раз на календарний рік;
- вартість путівки (розмір знижки) не перевищує 5 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного податкового року (у 2018 році така неоподатковувана сума складає – 18 615 грн.)
Членами сім'ї фізичної особи першого ступеня споріднення вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені.
Якщо путівка на відпочинок надається громадянину роботодавцем на інших підставах, то така путівка вважається додатковим благом, і оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18% та військовим збором за ставкою 1,5% на загальних підставах.

 

Коли фізичні особи зобов’язані подати декларацію у разі отримання спадщини

З 1 січня 2018 року розпочалася кампанія декларування доходів, отриманих фізичними особами у 2017 році.
Під час кампанії декларування податкові декларації про майновий стан і доходи подають громадяни, які зобов’язані декларувати свої доходи, а також особи, які мають право добровільно подати декларацію для застосування права на податкову знижку.
Оподаткування об’єктів спадщини залежить від ступеня споріднення спадкодавця і спадкоємця та резидентського статусу.
Так, за нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб оподатковуються об'єкти спадщини, що успадковуються членами сім'ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення;
Вартість будь-якого об’єкта спадщини, що успадковується спадкоємцями, які не є членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення оподатковується за ставкою 5% .
Ставка 18% застосовується для будь-якого об’єкта спадщини, що успадковується спадкоємцем від спадкодавця-нерезидента, та будь-якого об’єкта спадщини, що успадковується спадкоємцем-нерезидентом від спадкодавця-резидента.
Дохід у вигляді вартості успадкованого майна (кошти, майно, майнові чи немайнові права) у межах, що підлягає оподаткуванню, зазначається в річній податковій декларації, крім спадкоємців, які отримали у спадщину об’єкти, що оподатковуються за нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб,
Отже, фізичні особи, які отримали спадщину, що оподатковується за ставками 5% та 18%, зобов'язані включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати податкову декларацію за наслідками звітного податкового року, а також сплатити податок на доходи фізичних осіб та військовий збір з таких доходів.
Податкова декларація про майновий стан і доходи подається за формою, затвердженою наказом МФУ від 02.10.2015 N 859 (у редакції від 06.06.2017 N 556) до 1 травня 2018 року.
Зазначена норма передбачена п.п. 164.2.10 ст. 164; п. 174.2, п. 174.3 ст. 174, п. 179.2 ст. 179 Податкового кодексу України.

 

Оприлюднено проект Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів щодо критеріїв визначення осіб з високими статками»

Міністерством фінансів України оприлюднено проект Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів щодо критеріїв визначення осіб з високими статками».
Проект розроблено з метою підвищення рівня податкової дисципліни серед платників податків – фізичних осіб зі значними доходами та поліпшення ефективності контролю з боку держави в частині повноти та своєчасності сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору з отриманих доходів.
Законопроектом пропонується внести зміни до Податкового кодексу України та Закону України «Про банки і банківську діяльність», а саме:
- запровадити критерії визначення фізичних осіб з високими статками, взяття такої категорії на облік та щорічне подання податкової декларації незалежно від утримання податковими агентами податку на доходи фізичних осіб та військового збору з їх доходів;
- надати повноваження ДФС отримувати доступ до інформації про банківські рахунки зазначеної категорії фізичних осіб;
- розширити обсяг інформації, що надаватиметься банківськими установами на письмову вимогу органів доходів і зборів щодо банківських рахунків осіб з високими статками, за умови належного захисту таких даних.
Законопроектом визначені три критерії для визначення осіб з високими статками. Зокрема, громадянин може бути кінцевим бенефіціарним власником великого платника податків; мати загальний оподатковуваний дохід за попередній рік в 50 млн грн; мати пряме або опосередковане володіння 10% і більше юрособи-нерезидента, який задекларував дохід за попередній рік 10 млн євро й більше.
Проект зазначеного регуляторного акта розміщено на офіційній сторінці Міністерства фінансів України (www.minfin.gov.ua) у рубриці «Проекти регуляторних актів для обговорення» розділу «Проекти документів».
https://www.minfin.gov.ua/news/view/proekty-rehuliatornykh-aktiv-dlia-obhovorennia-?category=aspekti-roboti

 

Міністерство фінансів України оприлюднило проект Закону України щодо створення умов для дистанційної торгівлі та детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг

Міністерство фінансів України оприлюднило проект Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу та Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» щодо створення умов для дистанційної торгівлі та детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг».
Законопроектом передбачається:
- запровадження механізму стимулювання споживача до отримання від продавця розрахункового документа за реалізований товар (послугу) та перевірки наявності його електронної копії на порталі перевірки розрахункових операцій;
- подання споживачем в електронному вигляді скарги у разі порушення порядку проведення розрахункових операцій через персональний електронний кабінет на порталі перевірки розрахункових операцій;
- запровадження дворівневої системи перевірок поданих покупцями (споживачами) письмових звернень чи скарг, а саме: на першому рівні проводиться камеральна перевірка поданого звернення; на другому рівні - у випадку не підтвердження продавцем факту продажу товарів (послуг) в ході камеральної перевірки чи неявки його для її проведення призначається фактична перевірка дотримання всіх вимог законодавства про застосування РРО;
- отримання скаржником в якості відшкодування вартості придбаного товару (послуги) частини суми штрафних (фінансових) санкцій, застосованих до суб’єктів господарювання за порушення порядку проведення розрахункових операцій (такі суми коштів не включатимуться до розрахунку оподатковуваного доходу платника податків);
- врегулювання окремих питань застосування РРО у зв’язку із здійсненням інтернет-торгівлі.
Проект законопроекту розміщено на офіційному web-сайті Міністерства фінансів України (www.minfin.gov.ua в рубриці «Аспекти роботи\Законодавство\Проекти документів») https://www.minfin.gov.ua/news/view/proekty-rehuliatornykh-aktiv-dlia-obhovorennia-?category=aspekti-roboti

 

Суб’єкти господа¬рювання, які здійснюють реалізацію пального, у фіскальних чеках РРО повинні відображати код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД

06 квітня 2018 року набрав чинності наказ Міністерства Фінансів Укра¬їни від 19.02.2018 року № 288, яким внесено зміни до «Положення про форму та зміст розрахункових документів», затвердженого наказом МФУ від 21.01.16 №13.
Наказ № 288 опублікований в Офіційному віснику України 06.04.2018 №27.
Змінами передбачається, що фіскальний касовий чек на товари (послуги) повинен містити обов'язковий реквізит - код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, який зазначається у випадках, передбачених чинним законодавством.
Пунктом 11 ст. 3 Закону України «Про застосування реє¬страторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 № 265/95-ВР, передбачено проводити розрахункові операції через РРО з використанням режиму попереднього програмування найменування (для пального із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД), цін товарів (послуг) та обліку їх кількості.
Отже, для суб’єктів господа¬рювання, які здійснюють реалізацію пального, з дати набрання чинності наказу №288, є обов’язковим відображення коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД у фіскальних касових чеках.
Також змінами передбачено, що додаткові реквізити чека застосовуються, якщо переказ призначений для оплати товарів (послуг), що придбаваються, а також якщо це передбачено правилами (регламентом) отримувача коштів. У такому разі забезпечується друкування в розділі назви товарів (послуг) всього переліку товарів (послуг) та їх вартості.

Фізична особа, яка отримує доходи від іншої фізичної особи, повинна подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи

Платник податку, що отримує доходи від особи, яка не є податковим агентом, зобов’язаний включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати податкову декларацію за наслідками звітного податкового року, а також сплатити податок з таких доходів
Податкова декларація про майновий стан і доходи за формою, затвердженою наказом МФУ від 02.10.15 №859 (у редакції від 06.06.2017 №556), подається до фіскального органу за місцем реєстрації до 1 травня 2018 року.
Податок на доходи фізичних осіб та військовий збір сплачуються фізичною особою самостійно до 1 серпня 2018 року.
Отже, фізична особа, яка протягом звітного календарного року отримує доходи від іншої фізичної особи, зобов’язана включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи за наслідками звітного податкового року, а також нарахувати і сплатити до бюджету податок з таких доходів за ставкою 18% та військовий збір за ставкою 1,5%.
Зазначена норма передбачена п.п. 49.18.4 ст. 49, п.167.1 ст.167, п.п. 168.2.1 ст. 168, п. 179.7 ст. 179 Податкового кодексу України.

 

Оподаткування податком на доходи фізичних осіб інвестиційного прибутку та подання декларації про майновий стан і доходи

Суми доходу у вигляді майнового і немайнового внеску до статутного фонду юридичної особи - емітента корпоративних прав в обмін на такі права не включаються до загального оподатковуваного фізичної особи.
Крім того, від оподаткування військовим збором звільняються доходи, що згідно з розділом IV Кодексу не включаються до загального оподатковуваного доходу фізичної особи (не підлягають оподаткуванню, оподатковуються за нульовою ставкою), крім доходів, зазначених у п.п. 165.1.2, 165.1.18, 165.1.25, 165.1.52 ст. 165 Кодексу.
Отже, сума майнового внеску фізичної особи до статутного капіталу юридичної особи - резидента не є об'єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб та військовим збором.
При цьому підприємство - емітент корпоративних прав є податковим агентом в частині повідомлення органів ДФС про такі доходи і зобов'язано відобразити такі суми у формі № 1ДФ з ознакою " 178".
У разі виходу фізичної особи з числа засновників (учасників) підприємства, отриманий дохід включається до її загального місячного (річного) оподатковуваного доходу як інвестиційний прибуток.
Інвестиційний прибуток розраховується як позитивна різниця між доходом, отриманим платником податку від продажу окремого інвестиційного активу з урахуванням курсової різниці (за наявності), та його вартістю, що визначається із суми документально підтверджених витрат на придбання такого активу з урахуванням норм пп. 170.2.4 - 170.2.6 (крім операцій з деривативами).
Облік загального фінансового результату операцій з інвестиційними активами ведеться фізичною особою - платником податку самостійно, окремо від інших доходів і витрат.
Для цілей оподаткування інвестиційного прибутку звітним періодом вважається календарний рік.
За результатами календарного року платник податку зобов'язаний подати річну податкову декларацію, в якій має відобразити загальний фінансовий результат (інвестиційний прибуток або інвестиційний збиток), отриманий протягом такого звітного року.
Податкова декларація про майновий стан і доходи за формою, затвердженою наказом МФУ від 02.10.15 №859 (у редакції від 06.06.2017 №556), подається до фіскального органу за місцем реєстрації до 1 травня 2018 року.
Податок на доходи фізичних осіб та військовий збір сплачуються фізичною особою самостійно до 1 серпня 2018 року.
Інвестиційний прибуток оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18% та військовим збором за ставкою 1,5%.
Отже, дохід, отриманий фізичною особою внаслідок виходу з числа засновників (учасників) підприємства, включається до її загального місячного (річного) оподатковуваного доходу як інвестиційний прибуток та оподатковується податком на доходи фізичних осіб і військовим збором на загальних підставах. При цьому вказаний дохід не є базою нарахування єдиного внеску.
Зазначена норма передбачена п.п. 165.1.44 ст. 165, п.п. 170.2.1, п.п. 170.2.2 ст. 170, п.п. 1.7 п. 16 1 підр. 10 розд. XX Податкового кодексу України.

 

 



Понеділок, 23 Квітня 2018 15:17 | Переглядів: 39