Офіційний сайт Запорізької районної ради

Розділи

Календар

« Травень 2024 »
Пн   6 13 20 27
Вт   7 14 21 28
Ср 1 8 15 22 29
Чт 2 9 16 23 30
Пт 3 10 17 24 31
Сб 4 11 18 25  
Нд 5 12 19 26  

Пошук

Новини

Податкова інформує

Фіскальна служба надала запорізьким платникам 136 тисяч адміністративних послуг

   За 11 місяців поточного року платники податків м. Запоріжжя та області отримали 136 тисяч адміністративних послуг. Як повідомила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, більшість із них надано в Центрах обслуговування платників, які працюють у кожному районі обласного центру та регіону. Лише за останній місяць фахівці органів ДФС надали майже 13,5 тисяч сервісних послуг.
– Сьогодні двадцять сім Центрів обслуговування платників Запорізької області надають більше двадцяти видів адміністративних послуг. Робота центрів організована таким чином, щоби взаємодія з платником відбувалася швидко, якісно і зручно. Адже ми розуміємо, що кожен, хто звертається до нас – це наш партнер, який робить свій внесок у наповнення бюджетів усіх рівнів, – зазначила Юліана Козаченко.
Нагадаємо, ЦОПи надають такі послуги, як видача довідок, надання доступу до публічної інформації, видача картки платника податків, внесення до паспорта даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків, реєстрація РРО, книг обліку розрахункових операцій, прийом звітності, вхідної кореспонденції та інші.
Детальну інформацію про місця надання адмінпослуг, у тому числі, про роботу запорізьких ЦОПів, можна переглянути за посиланням: http://zp.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu.

Співробітники фіскальної служби легалізували працю понад 4 тисяч запоріжців

Завдяки роботі фахівців органів ДФС ринок офіційної праці поповнився з початку року 4243 робітниками.
Як повідомила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, роботу такої кількості громадян працедавці використовували без належного оформлення. У результаті заходів з легалізації праці їх офіційно працевлаштовано та виплачено близько 4,7 мільйона гривень доходів. Додаткові надходження до бюджетів склали 2,1 мільйона гривень податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску.
Вона також зауважила, що неоформлена праця та "конвертні" розрахунки завдають удару не тільки по надходженнях до бюджетів, але й несуть загрозу соціальним наслідкам для громадян.
– Ні для кого не є секретом, що отримуючи "сіру" або "конвертну" зарплату, людина позбавляє себе соціального захисту. Такі обмеження негативно впливають на розмір пенсії, отримання лікарняних, декретних відпусток, інших соцвиплат, зокрема, пов'язаних із втратою працездатності тощо. Крім того, на тіньові доходи жодна фінансова установа не видасть позику. Радимо працюючим громадянам не наражати себе на небезпеку, – зазначила Юліана Козаченко.
Керівник фіскальної служби області наголосила, що органи ДФС проводять ретельний контроль фінансово-господарської діяльності підприємств і підприємців з питань дотримання податкового законодавства при виплаті доходів громадянам.
Так, у результаті проведених у 2016 році 258 перевірок встановлені порушення щодо оплати праці, внаслідок чого нараховано 21,5 мільйона гривень податку на доходи фізичних осіб з урахуванням штрафних санкцій та 5,3 мільйона гривень ЄСВ. На даний момент надходження до бюджету склали майже 5,4 мільйона гривень.


Запорізькі платники спрямували до держбюджету понад 1,6 мільярда гривень ПДВ

За 11 місяців 2016 року запорізькі суб'єкти господарювання сплатили до державного бюджету 1 мільярд 661 мільйон гривень податку на додану вартість. Рівень минулого року перевищено майже на 768 мільйонів, прогнози на цей рік – на 151 мільйон.
Середньомісячні надходження ПДВ від платників міста Запоріжжя та регіону, яких на сьогодні зареєстровано понад 8,5 тисячі, зросли до 151 мільйона проти 81 мільйона у 2015 році.
Як зазначила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, найбільшими платниками ПДВ є підприємства Вознесенівського району м. Запоріжжя, які забезпечили понад чверть мільярда гривень, Заводського (169 мільйонів), Шевченківського районів (132 мільйони), м. Мелітополь та району (129 мільйонів), Дніпровського (121 мільйон), Олександрівського районів (109 мільйонів), а також м. Бердянськ та району (майже 102 мільйони).
У листопаді до державного бюджету сплачено 232 мільйони, додатково надійшло 18 мільйонів гривень ПДВ.
За січень-листопад 2016 року платники задекларували до бюджетного відшкодування 801 мільйон гривень. У цьому ж періоді відшкодовано податку на додану вартість 665 мільйонів, що на 324 мільйони або майже вдвічі більше, ніж торік.
Крім того, з початку року фіскальною службою упереджено неправомірно задекларованих до повернення сум податку на додану вартість у розмірі 20 мільйонів, що на 6 мільйонів більше за аналогічний період 2015 року.

Понад півтисячі запорізьких платників скористалися процедурою досудового вирішення спорів із фіскальними органами

Одним із механізмів вирішення спору між платником і фіскальною службою у досудовому порядку є оскарження рішень контролюючих органів.
У статті 56 Податкового кодексу України визначено, у разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень контролюючого органу, він має право звернутися до контролюючого органу вищого рівня із скаргою про перегляд рішення.
З початку 2016 року правом на адміністративне оскарження скористалися запорізькі платники, які подали 510 скарг щодо оскарження 698 податкових рішень, що на 74 скарг та 111 рішень менше, ніж торік.
Основна їхня тематика стосувалася скасування податкових повідомлень-рішень, вимог про сплату боргу (недоїмки) зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне страхування та рішень про застосування штрафних санкцій та нарахування пені з ЄСВ.
Усього за 11 місяців поточного року на рівні Головного управління ДФС області розглянуто 516 скарг на 690 рішень (вимог) на загальну суму 262 мільйони гривень, що менше, ніж за січень-листопад 2015 року на 80 скарг та на 135 рішення.
За результатами розгляду скарг на первинному рівні за одинадцять місяців 2016 року скасовано повністю або частково 113 податкових повідомлень–рішень, вимог/рішень з ЄСВ на суму понад 36 мільйонів. Ще 20 рішень (вимог) на суму 15,6 мільйона анульовано на рівні ДФС України.

Держава відшкодувала запоріжцям 7,7 мільйона гривень у вигляді податкової знижки

З початку року правом на отримання податкової знижки скористалися більш ніж 7600 мешканців м. Запоріжжя та області. За результатами опрацювання фахівцями фіскальної служби поданих ними декларацій загальна сума до повернення склала понад 7,7 мільйона гривень. Про це повідомила під час інтерв'ю в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко.
– Податковим кодексом України закріплене право кожного громадянина на отримання компенсації з бюджету раніше сплаченого податку з трудових доходів. Оформити податкову знижку можна упродовж всього року – до 31 грудня. Тобто, у громадян ще є час, аби звернутися до органів фіскальної служби за місцем реєстрації та подати декларацію. Адже витрати, понесені у звітному році, на наступний не переносяться, – зазначила Юліана Козаченко.
Вона також наголосила, що перелік витрат для оформлення податкової знижки визначений законодавством. Зокрема, це відсотки, сплачені за користування іпотечним житловим кредитом, витрати на благодійність, оплата навчання у вищих навчальних закладах, страхові платежі і пенсійні внески, сплачені страховикові-резидентові, недержавному пенсійному фонду, банківській установі за договорами довгострокового страхування життя і недержавного пенсійного забезпечення, а також витрати за переобладнання власного транспортного засобу, вартість державних послуг і державного мита, пов'язаних з усиновленням дитини та інші.
Для оформлення податкової знижки необхідно подати декларацію та додати платіжні і розрахункові документи: квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери, копії договорів, які ідентифікують продавця товарів, робіт чи послуг і їх покупця.

Робоча зустріч: "Як мають діяти неприбуткові організації для збереження свого статусу"

З нового року діяльність неприбуткових організацій регулюватиметься зміненими нормами законодавства. Найбільш актуальні аспекти цих новацій стали предметом обговорення на робочій зустрічі, яка відбулася у Головному управлінні ДФС у Запорізькій області за участю фахівців фіскальної служби області, Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Запорізькій області та членів обласної координаційної ради з питань розвитку підприємництва.
Заступник начальника управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Запорізькій області Ольга Богданова наголосила на тому, що основні норми, які регулюють новий порядок, визначені п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України. Для того, щоби організація була включена до нового Реєстру, необхідно до 1 січня 2017 року привести її установчі документи у відповідність з вимогами Податкового Кодексу та подати копії таких документів контролюючому органу.
Учасники зустрічі обговорили численні питання, які виникають у представників неприбуткових організацій під час проходження цієї процедури.
Крім того, були розглянуті основні аспекти діяльності за новими правилами, зокрема, подання звітності, особливості виплат неприбутковою організацією доходів, відповідальність за порушення під час перерозподілу прибутку, наслідком якого є виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Як наголосила заступник начальника юридичного управління Ганна Андросович, однією із головних вимог, дотримання якої дозволяє зберегти статус неприбутковості – є те, що організація повинна провадити свою діяльність виключно у межах завдань, визначених статутними документами із дотриманням норм Податкового кодексу України (п. 133.4 ст. 133, п. 34 підрозділу 4 розділу 20).

Громадянин Китаю намагався провезти в Україну незаконні медпрепарати на 790 тисяч гривень

Факт незаконного ввезення лікарських препаратів виявили запорізькі митники спільно із прикордонниками у міжнародному аеропорту Запоріжжя.
Під час проведення митного контролю речей та багажу пасажирів авіарейсу сполученням "Стамбул-Запоріжжя" у громадянина Китаю, який самостійно обрав для проходження митного контролю "зелений коридор", де митний контроль здійснюється у спрощеному порядку без заповнення митної декларації, було виявлено 988 упаковок лікарського препарату "Bicyclol Tablets".
Пігулки знаходились у картонній коробці без ознак приховування. Дозвільні документи та медичні довідки про використання даного препарату були відсутні.
Попередня вартість лікарських засобів складає 790 тис. грн.
Таким чином, громадянин Китаю порушив порядок проходження митного контролю в зонах (коридорах) спрощеного митного контролю.
За даним фактом Запорізькою митницею ДФС у його відношенні заведено справу про порушення митних правил за ознаками правопорушення, передбаченого ст. 471 Митного кодексу України. Предмети правопорушення вилучено митницею.
Санкція ст. 471 Митного кодексу України передбачає накладення на порушника штрафу в розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією предметів правопорушення.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2012 № 458 "Про обсяги та порядок ввезення громадянами на митну територію України лікарських засобів та спеціального дитячого харчування" громадяни можуть ввозити на митну територію України лікарські засоби в таких обсягах:
- у кількості, що не перевищує п'яти упаковок кожного найменування на одну особу (крім лікарських засобів, що містять наркотичні чи психотропні речовини);
- у кількості, що не перевищує зазначену в наявному в особи рецепті на такий лікарський засіб, виданому на ім’я цієї особи та засвідченому печаткою лікаря та/або закладу охорони здоров’я.

 



Середа, 14 Грудня 2016 13:15 | Переглядів: 578