Офіційний сайт Запорізької районної ради

Розділи

Календар

« Квітень 2024 »
Пн 1 8 15 22 29
Вт 2 9 16 23 30
Ср 3 10 17 24  
Чт 4 11 18 25  
Пт 5 12 19 26  
Сб 6 13 20 27  
Нд 7 14 21 28  

Пошук

Новини

Податкова інформує

У Запоріжжі ліквідовано підпільний "алкоцех", що реалізовував фальсифікат через мережу Інтернет

Співробітники податкової міліції Запорізької області спільно з працівниками прокуратури Запорізької області в рамках проведення операцій "Акциз-2017", "Рубіж-2017" та розслідування кримінального провадження за ст. 204 КК України ліквідували підпільний цех з виготовлення фальсифікованої алкогольної продукції, яка в подальшому реалізовувалась через мережу Інтернет шляхом розміщення оголошення на одному із сайтів.
Окрім фальсифікату власного виробництва, організатор цеху продавав елітні алкогольні напої імпортного виробництва без марок акцизного податку України встановленого зразка, які були ввезені на територію України поза митним контролем.
Під час обшуків, проведених у місцях виробництва та зберігання фальсифікату вилучено 17,6 тис. літрів спирту в пластикових діжках об’ємом по 220 літрів кожна, 52 літри фальсифікованих алкогольних напоїв в пластикових ємностях об’ємом по 5 літрів та 1 літру кожна, пристрої для виготовлення та розливу фальсифікованих спиртних напоїв та 472 літри алкогольних напоїв імпортного виробництва в асортименті без марок акцизного податку України встановленого зразка.
Загальна сума вилученого склала 769 тис. грн. Тривають слідчі дії.
Зазначимо, фіскальна служба приділяє значну увагу підакцизній продукції, що продається через мережу Інтернет. У більшості випадків вона має незаконне походження – фальсифікована на території України або ввезена через державний кордон поза митним контролем, розлита у заборонену законодавством тару, маркована підробленими марками акцизного податку або немаркована взагалі.

Для вільного доступу на європейські ринки запорізьким підприємствам видано майже 1600 сертифікатів EUR.1

На товари походженням з України фахівці Запорізької митниці ДФС за минулий рік видали експортерам до країн Європейського Союзу 1580 сертифікатів форми EUR.1.
За словами в. о. начальника Запорізької митниці ДФС Антона Жучкова, найбільшу кількість документів запорізькі суб'єкти зовнішньоекономічної діяльності отримали для поставок товарів до Польщі, Болгарії, Німеччині, Румунії, Прибалтійських республік, Швейцарії, Нідерландів та інших країн ЄС.
Сертифікат EUR.1 дозволяє вітчизняним експортерам підтвердити статус преференційного походження товару. Він застосовується для безмитного експорту продукції до країн ЄС та заповнюється на митниці ДФС безкоштовно на кожну партію товарів. Цей документ посилює відповідальність експортера за достовірність інформації, яка потрібна для визначення українського походження товару.
Оформити сертифікат можна на будь-якому митному посту Запорізької митниці ДФС:
– відділ адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання управління адміністрування митних платежів Запорізької митниці ДФС: м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 12;
– митний пост "Запоріжжя-аеропорт": м. Запоріжжя,вул. Фелікса Мовчановського, 54;
– митний пост "Дніпрорудний": Василівський район, м. Дніпрорудне, вул. Центральна, 12а;
– митний пост "Дніпрорудний" у м. Пологи: Запорізька обл., Пологівський район, м. Пологи, вул. Магістральна, 142;
– митний пост "Запоріжсталь": м. Запоріжжя, Південне шосе, 74-а;
– митний пост "Бердянськ": м. Бердянськ, вул. Шевченка, 31;
– митний пост "Запоріжжя-центральний": м. Запоріжжя, вул. Привокзальна 9-а;
– митний пост "Мелітополь": м. Мелітополь, вул. Зіндельса, 2.
Детально про митне оформлення – на сайті Державної фіскальної служби України: http://sfs.gov.ua/baneryi/mitne-oformlennya.

Нарощування інвестиційного потенціалу Запорізької області ґрунтується на злагоджених діях влади та бізнесу

На цьому наголосили учасники засідання Ради інвесторів, яке відбулося у м. Запоріжжя за участю голови Запорізької облдержадміністрації Костянтина Бриля, в. о. начальника Запорізької митниці ДФС Антона Жучкова, представників обласної влади, організацій та підприємств-інвесторів.
Члени Ради розглянули основні питання взаємодії влади і бізнесу, які потребують оперативного вирішення та заходи, які вживатимуться обласною владою для розвитку інвестиційних проектів.
Як відзначив Костянтин Бриль, завдання представників органів виконавчої влади та місцевого самоврядування – сприяти інвесторам, які, у свою чергу, повинні дотримуватися норм податкового законодавства.
Під час презентації стратегічних пріоритетів, було зазначено, що за останній рік у Запорізькій області суттєво оновлено перелік інструментів маркетингової та інституційної підтримки для іноземних підприємств, які виявили бажання працювати у регіоні.
Щодо податкового та митного напрямів, то для суб'єктів господарювання фіскальною службою наразі створені умови для сервісного обслуговування, значно розширені електронні послуги, які дозволяють економити час для подання звітності, сплаті податків, митних платежів, прискорювати митне оформлення, отримувати консультації тощо. При цьому функціонал таких сервісів постійно удосконалюється для зручності платників.

Доходи місцевих бюджетів перевиконані на 35 відсотків

У січні поточного року до місцевих бюджетів сплачено майже 484 мільйони гривень (без показників підприємств, які обслуговуються в Запорізькому управлінні Офісу великих платників податків ДФС). Про це повідомила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко.
Вона відзначила, що надходження до бюджетів громад порівняно з минулорічними зросли на 184 мільйони, а до прогнозованої суми на поточний рік – на 125 мільйонів або на 35 відсотків. При цьому позитивна динаміка спостерігається по всіх територіях.
Як підкреслила Юліана Козаченко, в умовах фінансової децентралізації місцеві бюджети матимуть додаткові ресурси. Цьому сприятиме спільна робота фіскальної служби та органів місцевої влади з "очищення" ринку праці від "конвертних" та "сірих" зарплат, укладання офіційних трудових відносин із робітниками та підвищення розміру мінімальної заробітної плати.
Також значні находження очікуються й від плати за землю. Тільки за перший місяць року рівень сплати до аналогічного періоду минулого року зріс майже на 23 мільйони. При індикативі на січень у 50 мільйонів фактично до бюджету спрямовано 66,8 мільйона.
Крім того, суттєві відрахування й від представників малого і середнього підприємництва, які поповнили місцеві бюджети щонайменше на 86 мільйонів, а це на 44 мільйони або вдвічі більше, ніж у січні 2016 року.
Податку з реалізації підакцизних товарів надійшло більш ніж 55 мільйонів, що на 6,5 мільйона більше прогнозів та на 21,5 мільйона випереджає рівень минулого року.

У Запорізькій області викрито два підпільних цехи з виготовлення алкогольного фальсифікату

Результати аналізу криміногенної ситуації у сфері обігу підакцизних товарів свідчать про те, що останнім часом поширюються факти незаконної реалізації спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів за допомогою мережі Інтернет.
Днями чергове виробництво сурогату ліквідували у м. Мелітополь співробітники податкової міліції Запорізької області під процесуальним керівництвом Мелітопольської місцевої прокуратури у рамках проведення операції "Акциз-2017" та розслідування кримінального провадження за ст. 204 КК України. Викрито групу осіб, які організували два підпільні цехи з виробництва алкогольних напоїв.
За результатами поведених заходів вилучено 534 літри спирту, 1350 літрів фальсифікованих алкогольних напоїв, 773 марки акцизного податку України, обладнання для виробництва фальсифікату загальною вартістю понад 450 тис. гривень, з яких товарів підакцизної групи на суму понад 300 тис. гривень.
Згідно з проведеною експертизою встановлено, що вказаний алкогольний фальсифікат містить етиловий спирт та є небезпечним для життя та здоров'я людини.
Тривають слідчі дії.

Банківські вклади запоріжців поповнили бюджет майже на 4,5 мільйона гривень

За перший місяць року до державного бюджету надійшло 4 мільйони 437 тисяч гривень податку на доходи фізичних осіб із доходу у вигляді банківських процентів. Прогнозовану суму доходів на січень поточного року перевищено майже на 11 відсотків.
Як повідомила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, найбільше податку перераховано фінансовими установами м. Запоріжжя, які обслуговуються в Запорізькій ОДПІ – понад 3,3 мільйона гривень, 372 тисячі забезпечили платники Мелітопольської ОДПІ, близько 221 тисячі – Бердянської ОДПІ та 138 тисяч – Енергодарської ОДПІ.
Нагадаємо, проценти за вкладами оподатковуються за ставкою 18 відсотків. Згідно зі ст. 170.4 Податкового кодексу України податок нараховується і сплачується тільки з відсотків суми банківського депозиту чи вкладу до кредитної спілки.
Установи, які нараховують доходи у вигляді процентів, у податковому розрахунку відображають тільки загальну суму нарахованих доходів та загальну суму утриманого з них податку. При цьому відображається тільки загальна сума нарахованих у звітному податковому періоді доходів та утриманого з них податку. У податковому розрахунку не зазначається інформація про суми окремого банківського вкладного (депозитного) або поточного рахунку, ощадного (депозитного) сертифіката, вкладу (депозиту) члена кредитної спілки у кредитній спілці, суми нарахованих процентів, а також відомості про фізичну особу – платника податку, якій нараховані такі доходи. Отже, така інформація є конфіденційною.

Юліана Козаченко: "Надання якісних сервісних послуг має стати пріоритетом у роботі кожної податкової інспекції у Запорізькій області"

В. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко провела виїзні робочі наради в об'єднаних державних податкових інспекціях регіону. Основною метою зустрічей з працівниками ОДПІ було підведення підсумків діяльності у минулому році та визначення пріоритетів на перший квартал поточного року.
Як зазначила Юліана Козаченко під час робочої поїздки до Бердянської ОДПІ, розвиток сервісної складової у взаємодії з платниками та якісне адміністрування податків і зборів мають стати першочерговими завданнями для кожного працівника фіскальної служби умовах реформування податкової системи.
– На сьогодні керівництво ДФС України перед нами поставило стратегічні завдання, серед яких – підвищення якості сервісних послуг, які надаються платникам. Особливого значення це набуває під час кампанії декларування доходів. Ми маємо створити зручні і комфортні умови для того, щоби громадяни могли швидко подати декларації. Крім того, усі процеси, що супроводжують звітування, повинні бути доступними та зрозумілими для тих, хто сплачує податки, – наголосила Юліана Козаченко.
У цьому контексті в. о. керівника фіскальної служби відзначила підвищення рівня роз'яснювальної роботи та обслуговування представників бізнесу і громадськості. Під час зустрічі із колективом інспекції Юліана Козаченко ознайомилася з роботою ОДПІ, зокрема, Центру обслуговування платників, спеціалісти якого торік надали відвідувачам більш ніж 11 тисяч адміністративних послуг.
Як зазначила начальник Бердянської ОДПІ Оксана Федорова, сьогодні інспекція обслуговує платників податків м. Бердянськ та Бердянського і Приморського районів. За минулий рік вони поповнили бюджети усіх рівнів більш ніж на 753 мільйони гривень. Порівняно з 2015 роком надходження до державного бюджету зросли на 121 мільйон, до місцевих скарбниць – на 151 мільйон.
Крім того, Юліана Козаченко провела нараду в Мелітопольській ОДПІ. Начальник інспекції Валерій Літинський доповів про основні результати роботи фіскальної служби району з наповнення бюджетів та інших напрямів діяльності. Так, зокрема, у 2016 році платники м. Мелітополь та Мелітопольського, Веселівського, Приазовського і Якимівського районів сплатили до державного бюджету 492 мільйони та 769 мільйонів – до місцевих бюджетів, що разом на 538 мільйонів більше, ніж за попередній рік.
У ході зустрічі також обговорювались питання детінізації економіки, легалізації заробітних плат та контролю у сфері оплати праці, дотримання роботодавцями вимог законодавства.
Аналогічний захід відбувся й у місті енергетиків. Як повідомив начальник Енергодарської ОДПІ Євген Обухов, пріоритети роботи інспекції, яка сьогодні об'єднує м. Енергодар та Кам'янсько-Дніпровський і Великобілозерівський райони, визначають поставлені завдання щодо виявлення резервів додаткових надходжень до бюджетів, забезпечення виконання індикативних показників доходів та налагодження ефективної взаємодії з платниками податків.
Про організацію роботи Центру обслуговування платників у м. Токмак йшлося під час наради в інспекції. Як зазначив начальник Токмацької ОДПІ Євген Бойко, лише за минулий рік спеціалісти Центру надали платникам близько 114 тисячі адміністративних консультаційних та інформаційних послуг. Для забезпечення якісних сервісів фахівці ЦОПу оперативно надають послуги, поширюють інформацію з новинами законодавства, оновлюють інформаційні стенди тощо.
Майже на 70 мільйонів гривень більше отримали місцеві бюджети п'яти районів, які обслуговує Пологівська ОДПІ. Говорячи про підсумки роботи інспекції, начальник Пологівської ОДПІ Алла Горбатюк поінформувала, що місцеві скарбниці Пологівського, Гуляйпільського, Більмацького, Оріхівського та Розівського районів поповнились на 446 мільйонів, що на 157 мільйонів перевищує надходження 2015 року. Оскільки переважну частину надходжень складає сплата податку на доходи фізичних осіб, якого за 2016 рік перераховано 241 мільйон, основні вектори взаємодії фіскальної служби з роботодавцями полягають у доведенні їм вимог трудового і податкового законодавства та контролі за його дотриманням.
У ході зустрічі Юліани Козаченко з керівництвом Вільнянської об'єднаної державної податкової інспекції в. о. начальника інспекції Інна Сімакова відзначила, що порівняно з 2015 роком податковою інспекцією минулого року досягнуто позитивну динаміку надходжень – до зведеного бюджету забезпечено приріст у 231 мільйон. Усього платники, яких обслуговує інспекція, торік сплатили до бюджетів більш ніж 523 мільйони.
Поряд із контролем за бюджетними находженнями фахівці Запорізької державної об'єднаної податкової інспекції докладають максимум зусиль для інформування суб'єктів підприємництва про актуальні новації у податковому законодавстві, що почали діяти у 2017 році. На цьому наголосила начальник Запорізької ОДПІ Антоніна Вагилевич на виробничій нараді.
Вона підкреслила, що пріоритет спеціалістів служби – допомогти платникам адаптуватися до змін, які відбулися майже у кожному розділі Податкового кодексу України. Лише за перший місяць року керівництво та фахівці інспекції організували і провели дев'ять семінарів, слухачами яких стало більш ніж 600 представників бізнесу міста Запоріжжя.

Юристи фіскальної служби Запорізької області виграли майже 93 відсотки судових спорів

У січні поточного року розглянуто 27 судових справ, де стороною виступали органи ДФС у Запорізькій області. За результатами засідань на користь ДФС судами винесено 25 рішень на суму 1,6 мільйона гривень, що складає 92,6 відсотка від кількості розглянутих справ та 89 відсотків – від суми.
Усього на розгляді в судах усіх інстанцій перебуває понад 2,5 тисячі справ, де однією зі сторін виступає фіскальна служба регіону. Загальна сума предметів спорів – майже 5,3 мільярда гривень. Як свідчить статистика, найбільше позиваються платники до ДФС – більш ніж 1,5 тисячі справ на суму 3,4 мільярда. Стосовно суб'єктів господарювання фахівці ДФС направили до суду близько тисячі матеріалів.
Натомість фіскальна служба виступає за досудове врегулювання спорів. Одним із таких механізмів є оскарження рішень органів ДФС, що регулює стаття 56 Податкового кодексу України.
Лише за перший місяць року надійшло 40 матеріалів щодо оскарження 52 податкових повідомлень-рішень, а також вимог про сплату боргу з єдиного внеску на загальнообов'язкове державне страхування та рішень про застосування штрафних санкцій та нарахування пені з ЄСВ. Це на 14 скарг та на 28 рішень менше, ніж за січень минулого року.
На рівні ГУ ДФС області розглянуто 29 скарг на 36 рішень на суму 7,2 мільйона. На первинному рівні скасовано повністю або частково 12 податкових повідомлень-рішень та вимог на суму майже 4 мільйони гривень.



Середа, 08 Лютого 2017 10:43 | Переглядів: 721