Офіційний сайт Запорізької районної ради

Розділи

Календар

« Травень 2024 »
Пн   6 13 20 27
Вт   7 14 21 28
Ср 1 8 15 22 29
Чт 2 9 16 23 30
Пт 3 10 17 24 31
Сб 4 11 18 25  
Нд 5 12 19 26  

Пошук

Новини

Податкова інформує

Затверджено Порядок розгляду скарг на рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН


Кабінетом Міністрів України затверджено Порядок розгляду скарг на рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН від 04.07. 2017 р. №485.
Скарги подаються платником ПДВ до ДФС протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.
У разі коли останній день зазначеного строку припадає на вихідний або святковий день останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.
Не підлягають адміністративному оскарженню рішення комісії ДФС, які оскаржені платником податку в судовому порядку.
Скарга складається виключно у письмовій формі та подається особисто або через свого уповноваженого представника безпосередньо до ДФС або надсилається поштовим відправленням.
Платник податку може додавати до скарги пояснення та копії документів, завірені у встановленому порядку, які підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації.
За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень: -задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС; - залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.
Рішення комісії з питань розгляду скарг не підлягає подальшому адміністративному оскарженню та може бути оскаржене в судовому порядку.
Задоволення скарги є підставою для реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування, зазначених у скарзі з урахуванням вимог п. 200-1.3 ст. 200 Податкового кодексу.

Повідомлення органу ДФС про делегування філіям права складання податкових накладних/розрахунків коригування подається разом з декларацією за перший звітний період року


Якщо не зареєстровані платниками ПДВ філії та інші структурні підрозділи платника податку самостійно здійснюють постачання товарів/послуг та проводять розрахунки з постачальниками/споживачами, то зареєстрований платник податку, до складу якого входять такі структурні підрозділи, може делегувати філії або структурному підрозділу право складання податкових накладних.
Для цього платник податку повинен кожній філії та кожному структурному підрозділу присвоїти окремий цифровий номер, про що має письмово повідомити контролюючий орган за місцем його реєстрації як платника ПДВ.
Повідомлення про делегування філіям (структурним підрозділам) права складання податкових накладних та розрахунків коригування (додаток 2 Порядку №21) подається платниками у разі наявності у них філій (структурних підрозділів) разом з декларацією за перший звітний (податковий) період року і надалі разом з декларацією за той звітний (податковий) період, у якому відбулися зміни у переліку філій (структурних підрозділів).
Зазначена норма передбачена п. 1 «Порядку заповнення податкової накладної» затвердженого наказом МФУ від 31.12.15 №1307; п. 9 розд. ІІІ «Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість» затвердженого наказом МФУ від 28.01.16 № 21.

Для розблокування податкової накладної в СМ КОР подається таблиця даних

Система автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків (СМ КОР), достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН діє з 1 липня 2017 року.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН затверджено Наказом МФУ від 13.06.2017 № 567.
У разі відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.
Така квитанція надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) – платнику податків.
Платник податку має право подати протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування пояснення та/або копії документів, зазначені у п.п. 201.16.1 ст. 201 Податкового кодексу.
Тобто, у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН платник податку має право подати на розгляд Комісії ДФС інформацію у вигляді Таблиці даних платника податків за встановленою формою J(F)1312301.
Таблиця надсилається виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб.
Пояснення можна подати у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F)1312601 (Повідомлення).
Повідомлення (J(F)1312601) формується по кожній окремо податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в ЄРПН, та до такого Повідомлення додаються копії документів у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360101 у форматі PDF (розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 МБ).
Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, який затверджено наказом МФУ №567.
Податкові накладні/розрахунки коригування, реєстрацію яких було зупинено реєструються у день прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, а також у день набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення суду).

Декларація акцизного податку за оновленою формою за липень 2017 року подається не пізніше 21 серпня


Міністерством фінансів України наказом від 24.04.2017 №451 „Про затвердження Змін до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку", внесено зміни до розділів А, Б, В, Д декларації акцизного податку та додатків до декларації.
Наказ набрав чинності з дня його офіційного опублікування, тобто 06.06.2017 (опубліковано в «Офіційному віснику України" від 06 06.2017 № 44).
Платники акцизного податку вперше подають декларацію акцизного податку з урахуванням змін, внесених наказом № 451, за липень 2017 року не пізніше 21 серпня.

Фізичні особи, які отримали дохід за кордоном, повинні подати річну декларацію про майновий стан і доходи та сплатити податок на доходи фізичних осіб і військовий збір


Фізичні особи - резиденти, які отримуються доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи є платниками податку на доходи фізичних осіб.
У разі, якщо джерело виплат будь-яких оподатковуваних доходів є іноземним, сума такого доходу включається до загального річного оподатковуваного доходу платника податку - отримувача та оподатковується за ставкою 18%.
Крім того, доходи отримані з джерел за межами України, оподатковуються військовим збором за ставкою 1,5%.
Сума іноземного доходу перераховується у гривні за валютним курсом Національного банку України, що діє на момент отримання таких доходів.
Платник податку може зменшити суму річного податкового зобов’язання на суму податків, сплачених за кордоном.
Для отримання права на зарахування податків, сплачених за межами України, платник зобов’язаний отримати від державного органу країни, де отримується такий дохід (прибуток), довідку про суму сплаченого податку, а також про базу та/або об’єкт оподаткування.
Зазначена довідка підлягає легалізації у відповідній країні, відповідній закордонній дипломатичній установі України.
Сума податку з іноземного доходу платника податку - резидента, сплаченого за межами України, не може перевищувати суму податку, розраховану на базі загального річного оподатковуваного доходу такого платника податку відповідно до законодавства України.
Податкова декларація про майновий стан і доходи подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб – до 1 травня року, що настає за звітним.
Податок на доходи фізичних осіб та військовий збір сплачуються фізичною особою самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним.
Порядок оподаткування іноземних доходів встановлено ст. 13, п. 162.1.1 ст. 162, 170.11 ст. 170, п. 179.7 ст. 179 Податкового кодексу України.

Затверджено Порядок інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги

Міністерством фінансів України наказом від 19.05.2017 №514 затверджено «Порядок інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або відновлення його права на податкову соціальну пільгу та форму Повідомлення про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або відновлення його права на податкову соціальну пільгу».

Порядок N 514 визначає процедуру інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування ним податкової соціальної пільги, виявлених на підставі даних податкової звітності чи документальних перевірок.

Також Порядок №514 визначає порядок інформування роботодавця про позбавлення платника податку - працівника такого роботодавця або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу.

Положення Порядку №514 поширюються на роботодавців, працівники яких допустили порушення застосування податкової соціальної пільги.
Повідомлення про порушення вважається надісланим (врученим) роботодавцю – юридичній особі, якщо його передано посадовій особі такої юрособи під підпис або надіслано листом з повідомленням про вручення.
Повідомлення про порушення вважається надісланим (врученим) роботодавцю - самозайнятій особі, якщо його вручено їй особисто чи її законному представникові або надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого її місцезнаходження з повідомленням про вручення.
Наказ МФУ від 19.05.2017 №514 набирає чинності з дня його офіційного опублікування (опублікований в «Офіційному віснику України» № 51 від 30.06.2017 року).

Середньоринкова вартості легкових автомобілів для оподаткування транспортним податком визначається за оновленою методикою

Кабінет Міністрів України постановою від 21.06.2017 № 428 вніс зміни до Методики визначення середньоринкової вартості легкових автомобілів.

Зокрема, змінено формулу розрахунку середньоринкової вартості автомобіля, з якої вилучається коефіцієнт коригування ринкової ціни транспортних засобів залежно від пробігу.

Згідно з Податковим кодексом об'єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше 5 років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Мінекономрозвитку розраховує середньоринкову вартість автомобіля та щороку до 1 лютого податкового (звітного) року розміщує на своєму офіційному веб-сайті перелік легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, який повинен містити такі дані щодо зазначених автомобілів: марка, модель, рік випуску, об'єм циліндрів двигуна, тип пального.

У разі відсутності на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку інформації про марку, модель легкового автомобіля, що має ознаки об'єкта оподаткування транспортним податком, Мінекономрозвитку за зверненням ДФС та/або власника зазначеного легкового автомобіля визначає його середньоринкову вартість, доповнює перелік, зазначений в абзаці першому цього пункту, такою інформацією та розміщує її на своєму офіційному веб-сайті.

Умови коригування платником податку на прибуток фінансового результату до оподаткування у разі придбання товарів у неприбуткових організацій

Платник податку на прибуток, який визначає податкові різниці, фінансовий результат податкового (звітного) періоду збільшує на суму 30% вартості товарів, придбаних у неприбуткових організацій, внесених до Реєстру неприбуткових установ та організацій на дату такого придбання, крім випадків, коли сума вартості товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг, придбаних у таких організацій, сукупно протягом звітного (податкового) року не перевищує 25 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 01 січня звітного (податкового) року (крім бюджетних установ і неприбуткової організації, яка є об’єднанням страховиків, якщо участь страховика у такому об’єднанні є умовою проведення діяльності такого страховика відповідно до закону).
Отже, якщо сума операцій з придбання у неприбуткових організацій товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг не перевищує 25 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 01 січня звітного (податкового) року, а також придбання відбулось у бюджетної установи, податкова різниця для коригування фінансового результату до оподаткування не виникає.
Якщо сума операцій перевищує встановлену граничну межу, платник податку збільшує фінансовий результат податкового (звітного) періоду на суму 30% всієї вартості товарів без ПДВ, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг, придбаних протягом звітного (податкового) року.
Зазначена норма передбачена п.п. 140.5.4 ст. 140 Податкового кодексу України.

Податкові накладні зареєстровані в ЄРПН з порушенням терміну, включаються до податкового кредиту звітного періоду їх реєстрації, але не пізніше ніж через 365 календарних днів з дати складення

У разі якщо платник податку не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму ПДВ на підставі отриманих податкових накладних/розрахунків коригування, зареєстрованих в ЄРПН, таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів з дати складення податкової накладної/розрахунку коригування.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН на підставі відповідності критеріям ступня ризиків, достатніх для їх зупинення (п. 201.16 ст. 201 ПКУ) перебіг зазначеного строку переривається на період зупинення їх реєстрації та відновлюється з дня припинення процедури зупинення їх реєстрації.
Отже суми ПДВ, зазначені у податковій накладній/розрахунку коригування, які були зареєстровані в ЄРПН з порушенням строку реєстрації, можуть бути включені до складу податкового кредиту того податкового (звітного) періоду, у якому вони зареєстровані в ЄРПН, але не пізніше ніж через 365 календарних днів з дати складення податкових накладних/розрахунків коригування до таких податкових накладних, у тому числі для платників податку, які застосовують касовий метод.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН на підставі відповідності критеріям ступня ризиків, достатніх для їх зупинення (п. 201.16 ст. 201 ПКУ) перебіг зазначеного строку переривається на період зупинення їх реєстрації та відновлюється з дня припинення процедури зупинення їх реєстрації.
Зазначена норма передбачена п.198.6 ст. 198; п.п. 201.16.4 ст. 201 Податкового кодексу України.

Платники ПДВ, які прийняли рішення про перехід на єдиний податок без сплати ПДВ, можуть подати заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ одночасно із заявою про застосування спрощеної системи оподаткування

Платник єдиного податку може самостійно перейти на сплату єдиного податку, встановленого для інших груп платників єдиного податку, шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного кварталу.
У платника єдиного податку третьої групи, який є платником ПДВ, анулюється реєстрація ПДВ, у разі обрання ним першої або другої групи чи ставки єдиного податку, встановленої для третьої групи, яка включає ПДВ до складу єдиного податку.
Анулювання реєстрації платника ПДВ проводиться шляхом виключення з реєстру платників ПДВ у разі якщо, будь-яка особа, зареєстрована як платник податку, реєструється як платник єдиного податку, умова сплати якого не передбачає сплати ПДВ.
Для анулювання реєстрації платник ПДВ подає до контролюючого органу за місцем перебування на обліку заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою № 3-ПДВ.
Рішення про анулювання реєстрації за заявою платника ПДВ приймається контролюючим органом протягом 10 календарних днів.
Для зручності платники ПДВ, які прийняли рішення про перехід на спрощену систему оподаткування із ставкою, яка не передбачає сплату ПДВ можуть подати заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ одночасно із заявою про застосування спрощеної системи оподаткування.
Якщо на підставі заяви суб’єкта господарювання - платника ПДВ, контролюючим органом прийнято рішення про те, що особа з певного звітного періоду переходить на спрощену систему оподаткування, що не передбачає сплату ПДВ, то після внесення відповідного запису до реєстру платників єдиного податку проводиться виключення такого суб’єкта з Реєстру платників ПДВ на підставі поданої ним заяви про анулювання реєстрації останнім днем звітного періоду, що передує переходу на обрані ним умови сплати єдиного податку.
Зазначена норма передбачена 298.1.5 ст. 298 Податкового кодексу України; п. 5.3 та п. 5.4 розд. V «Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість" затвердженого наказом МФУ від 14.11.2014 № 1130.

Юліана Козаченко: "Бюджети громад Запорізької області отримали додатковий ресурс
у 404 мільйони гривень"

Показник доходів місцевих бюджетів регіону з початку року виконано на 112 відсотків. При індикативі у 3,4 мільярда до скарбниць сплачено понад 3,8 мільярда гривень податків і зборів (без показників великих платників, які обліковуються в Запорізькому управлінні Офісу ВПП ДФС).
Як підкреслила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, надходження порівняно з минулим роком зросли на 919 мільйонів або на 32 відсотки.
– У цьому році до місцевих бюджетів надійшло на 404 мільйони гривень більше, ніж очікувалося. Це черговий приклад успішної фінансової децентралізації, у результаті якої громади Запорізької області отримують додаткові кошти на реалізацію важливих програм та розвиток інфраструктури, – відзначила Юліана Козаченко.
Керівник фіскальної служби області також наголосила, що заходи з детінізації економіки дозволили залучити значні фінансові ресурси з основних податків, які формують бюджети територій.
Так, податку на доходи фізичних осіб надійшло на 148,7 мільйона більше, ніж планувалося – усього за сім місяців забезпечено 2,2 мільярда. Показник минулого року перевищено на 679 мільйонів або на 43 відсотки.
Власники земельних ділянок та орендарі перерахували майже 597 мільйонів гривень. Надходження плати за землю збільшились до аналогічного періоду 2016 року на 88,5 мільйона, до прогнозів на поточний – на 101 мільйон.
Єдиного податку підприємці сплатили 484 мільйони, що на 153 мільйони або на 46 відсотків вище за минулорічний рівень та на 76 мільйонів або на 19 відсотків – від індикативів на цей рік.
Від реалізації підакцизних товарів до казни спрямовано 170 мільйонів гривень акцизного податку. Виконання плану склало 107 відсотків, додатково до скарбниць нараховано 11,7 мільйона.

Запорізькі митники викрили порушень на понад 25 мільйонів

Кількість фактів недотримання митного законодавства на Запоріжжі порівняно з минулим роком зросла. За сім місяців у ході проведення аналітично-пошукових заходів співробітники Запорізької митниці ДФС виявили 258 порушень митних правил, що на 25 більше, ніж торік. Стосовно громадян та суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності заведені справи на суму майже 25,3 мільйона гривень.
У 49 випадках предмети правопорушення на суму 7,5 мільйона були вилучені. Минулого року таких справ було вдвічі менше із загальною вартістю конфіскованого понад мільйон.
Крім того, за січень-липень Запорізькою митницею розглянуто 140 матеріалів, за результатами яких на порушників накладені штрафи на суму 16,4 мільйона. Це на 73 справи та на 10,8 мільйона перевищує показники 2016 року.
Судовими органами винесені постанови у 45 справах (у 2016 році – 16) про конфіскацію товарно-матеріальних цінностей на суму 2,2 мільйона (2016 року – на 310 тисяч). Сума нарахованих штрафних санкцій склала 654 тисячі, що на чверть мільйона більше за минулорічний період.

Запорізькі комунальні підприємства перерахували до місцевих бюджетів 49 мільйонів

Підприємства комунальної власності Запорізької області сплатили з початку року 49,3 мільйона гривень податку на прибуток (без показників платників, які обслуговуються в Запорізькому управлінні Офісу великих платників податків ДФС). Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зросли на 10,6 мільйона або на 27 відсотків. Виконання індикатива на 7 місяців поточного року склало майже 172 відсотки, додатково до бюджетів забезпечено 20,5 мільйона.
Найбільший рівень відрахувань належить підприємствам обласного центру, які спрямували три чверті від загальної суми – близько 34,8 мільйона, що на 9 мільйонів більше, ніж торік. Від платників Мелітопольської ОДПІ надійшло 4,9 мільйона, Бердянської – 3,2 мільйона, Пологівської – 1,9 мільйона, понад мільйон – від суб'єктів господарювання Вільнянської ОДПІ.
Лише за попередній місяць скарбниці отримали 2,7 мільйона цього податку, збільшення показників до липня 2016 року становить 1,2 мільйона, до прогнозів у поточному році – 1,5 мільйона.
Зазначимо, податок на прибуток комунальних підприємств, ставка якого 18 відсотків, належить до загальнодержавних податків і зборів, однак він повністю зараховуються до бюджетів місцевих громад.

Електронні сервіси на митниці економлять час запорізьких виробників та імпортерів

Фахівці Запорізької митниці за 7 місяців 2017 року оформили 33,7 тисячі митних декларацій, 99 відсотків з яких – в електронному вигляді.

Лише за останній місяць середній час митного декларування в режимі он-лайн суттєво скоротився і на сьогодні складає 1 годину 8 хвилин. Наприклад, у квітні він дорівнював 1 годині 15 хвилинам, у травні – 1 годині 14 хвилинам.
Все більша кількість запорізьких виробників та імпортерів оцінюють переваги електронного декларування, яке сприяє прискоренню митного оформлення товарів. Перш за все, це спрощення митних процедур, які дозволяють мінімізувати витрати часу при оформленні вантажів. Крім того, електронна взаємодія з митницею спрямована на зменшення корупційних ризиків, адже вона не вимагає присутності митного брокера при подачі декларації та надає можливість відстежувати процес оформлення на всіх етапах.
Також варто відзначити, що згідно із законодавством документ, підписаний за допомогою електронного цифрового ключа, повністю прирівнюється до документа з власноручним підписом уповноважених осіб. Отже електронна митна декларація за своєю юридичною силою повністю ідентична "паперовій". У свою чергу підприємство або митний брокер, який його представляє, зобов'язані зберігати оригінали документів у паперовому вигляді упродовж трьох років з часу оформлення.
Докладно про електронні сервіси можна дізнатися на сайті фіскальної служби за посиланням у рубриці "Електронна митниця": http://sfs.gov.ua/baneryi/mitne-oformlennya/subektam-zed/.

 



Четвер, 10 Серпня 2017 09:00 | Переглядів: 735